فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در ورودی‌های تهران

انسداد محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران

ترافیک سنگین در آزادراه ساوه ـ‌ آزادگان به دلیل یخ‌زدگی و قیچی کردن کامیون

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه ـ‌ آزادگان به دلیل یخ‌زدگی و قیچی کردن کامیون و همچنین انسداد محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران خبر داد.

انسداد محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور،‌ اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگینی را به علت یخ‌زدگی در رمپ خروجی آزادراه ساوه ـ  آزادگان شاهد هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این محدوده به علت عدم تجهیز تعدادی از خودروها به زنجیر چرخ و لغزندگی سطح معبر تردد به صورت سنگین در جریان است؛‌ مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با تجهیزات لازم برای مدیریت  ترافیک و تسهیل در تردد در صحنه حضور دارند.

    وی گفت:‌ متأسفانه در همین محدوده یک دستگاه کامیون به علت لغزندگی قیچی کرده و در سطح راه به صورت عرضی متوقف شده است؛ تلاش برای جابه‌جایی آن ادامه دارد و ترافیک را به صورت سنگین به وجود آورده است.

    سرهنگ رحمانی ترافیک در تهران ـ شهریار در هر دو مسیر را به علت یخ‌زدگی سطح معبر سنگین ارزیابی کرد و افزود: آزادراه‌های قزوین ـ‌ کرج و کرج ـ تهران نیز ترافیکی سنگین را شاهد هستند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک محور پاکدشت ـ تهران را نیمه‌سنگین عنوان و تصریح کرد: آزادراه تهران ـ ساوه که مسدود بود ساعت 6 صبح بازگشایی شده است.

    وی محورهای مسدود را  جاده‌های قدیم تهران ـ ساوه و قم ـ تهران اعلام کرد.

    این مقام ارشد راهور ناجا به بارش برف در گردنه اسدآباد همدان پرداخت و گفت:‌ در محورهای سمنان ـ فیروزکوه،‌اصفهان ـ نطنز، داران ـ الیگودرز، نجف‌آباد ـ داران و دلیجان ـ اصفهان مه‌گرفتگی و کاهش دید اشاره شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو