فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور

مأموران پلیس راهور تا پایداری کامل جوی در جاده‌ها حضور داشته و آمادگی کامل دارند

عصر خودرو-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تا پایداری کامل جوی در محورهای مواصلاتی، در آمادگی کامل هستند تا بتوانند نسبت به تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به هموطنان اقدام کنند.

مأموران پلیس راهور تا پایداری کامل جوی در جاده‌ها حضور داشته و آمادگی کامل دارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گلستان و همچنین محورهای ساری، بابل و محمودآباد در استان مازندران بارش برف جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به کولاک و یخ‌زدگی در توسکستان، جنگل گلستان و خوش‌ییلاق در استان گلستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به برودت هوا، یخ‌زدگی و کولاک موجود در این معابر، تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

    وی در خصوص معابر استان‌های شمالی، شمال‌شرقی و به خصوص خراسان شمالی در ساعات آینده اعلام کرد: احتمال لغزندگی در این معابر محتمل است و رانندگان برای سفر به این معابر به خصوص مسیرهای کوهستانی با توجه به برودت هوا و احتمال لغزندگی باید مجهز به زنجیر چرخ باشند؛ همچنین تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذا نیز به همراه داشته باشند.

    این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - قم پرداخت و گفت: این مسیر تازه بازگشایی شده و هم اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در این مسیر گزارش شده است؛ همچنین محور حسن‌آباد به کویرآباد در استان تهران نیز دارای ترافیکی نیمه‌سنگین است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به محورهای مسدود کشور اشاره و تصریح کرد: لاین غربی آزادراه تهران - ساوه، زنجان - تهم - طارم، دندی - تخت سلیمان و محدوده تاکستان در آزادراه قزوین، هنوز مسدود هستند.

    سرهنگ رحمانی به آمادگی مأموران پلیس راه راهنمایی و رانندگی کشور اشاره و تأکید کرد: تا پایداری کامل جوی در محورهای مواصلاتی مأموران این پلیس در آمادگی کاملند تا بتوانند نسبت به تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به هموطنان اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: تلاش برای بازگشایی محور تهران - ساوه به جد در دستور کار است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو