فونیکسریمکسبهتام

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور:

رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه

ارائه شرایط فروش اقساطی ویژه دهه فجر برای محصولات هیوندای ، جک و لیفان

عصر خودرو- معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به ارائه شرایط فروش ویژه دهه فجر این شرکت گفت: درشرایط فروش ویژه دهه فجر که هم اکنون دایراست امکان خریداری بیش از ۹۰ درصد از تولیدات شرکت با شرایط متنوع وجود دارد.

رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، حسن اکبری  با بیان این مطلب افزود: در این طرح بیشتر خودروهای تولیدی از خانوادهای هیوندای ، جک و لیفان با شرایط نقدی ویا  اقساطی ارائه شده است.

    وی در ادامه با اشاره به داخلی سازی خودروی هیوندای النترا ا و ارائه طرح پیش فروش آن گفت: استقبال از پیش فروش النترای داخلی به حدی زیاد بود که ظرفیت فروش آن بسیار سریع تکمیل شد و به نوعی در این محصول ما با سونامی فروش روبرو شدیم.

    اکبری همچنین به تحویل اولین سری از هیوندای اکسنت های تولید داخل در هفته جاری اشاره کرد و گفت: تحویل اولین سری از اکسنت های تولید داخل در هفته جاری انجام می شود. همچنین بنا داریم تا بعد از داخلی سازی النترا در فاز دوم داخلی سازی توسان را نیز داشته باشیم که مطابق برنامه ریزی های انجام شده  این اقدام را در نیمه اول سال 2019 میلادی انجام می دهیم.

    وی از ورود هیوندای آزرای جدید در آینده نزدیک به کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: این خودرو تا پایان بهمن به طور رسمی در ایران رونمایی شده و  بلافاصله پیش فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

    معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در پایان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه خودروی اصفهان خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه به دلیل دریافت مستقیم نظرات مردم برای ما اهمیت ویژه ایی دارد. در نمایشگاه خودروی اصفهان علاوه بر نمایش خودروهای هیوندای خودروی جک جی 4 را  نیز به عنوان محصول جدید در معرض نمایش قرار داده  تا نظرات بازدید کنندگان درباره این خودرو را دریافت کنیم. این نظرات برای ما ارزشمند بوده و در استراتژی شرکت نیز تاثیر گذار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو