فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان ضمن توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری از محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

اعمال محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: با ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان مازندران و بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی که موجب انسداد برخی محورها شد، ماموران پرتلاش پلیس راه استان با حضور در این محورها با همکاری دیگر گروه های امداد و نجات جاده ای به امداد رسانی و کمک به در راه ماندگان و خودروهای گرفتار در برف پرداختند.

    میرفیضی، از مسدود بودن محور کندوان که از شب گذشته به علت کولاک شدید و بارش سنگین برف مسدود شده بود، خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای فیروزکوه و کیاسر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    سردار میرفیضی با اشاره به برودت هوا در این محورها و سایر محورهای روستایی و کوهستانی این استان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست: ضمن پرهیز از ترددهای غیر ضروری و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک، خودروهای خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

    فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند و هیچگاه به دنبال جبران فرصت کم با سرعت زیاد نباشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط