فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

اتوبان کرج در محدوده استان البرز بازگشایی شد

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از بازگشایی اتوبان کرج در محدوده استان البرز خبر داد.

اتوبان کرج در محدوده استان البرز بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، تقی رضایی با اشاره به وضعیت راه‌های استان البرز پیرو بارش شدید برف و کولاک، اظهار کرد: تمامی جاده‌های استان البرز تا ساعت هشت و نیم شب گذشته باز بودند و مشکلی در محورهای مواصلاتی وجود نداشت.

    وی بابیان اینکه در لاین شمالی اتوبان تهران - کرج روزانه ترافیک معمول را شاهد بودیم که این امر به سبب بارش شدید برف شدت یافته بود، افزود: بارش برف، برودت هوا همچنین یخبندان درون شهر و خروجی‌های کرج باعث افزایش بار ترافیکی در اتوبان تهران - کرج - قزوین شد.

    رضایی عدم نمک‌پاشی به‌موقع در خروجی‌های کرج را یکی از عوامل ترافیک شب گذشته دانست و بابیان اینکه لغزندگی معابر سبب شد بار ترافیک به اتوبان سرازیر شود، گفت: همکاران راهداری از هفته گذشته طبق اعلام هواشناسی آماده‌باش بودند و شب گذشته در خلاف جهت اتوبان اقدام به نمک‌پاشی در مسیر کردند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: عمده مشکل در محدوده تهران در لاین شمالی و جنوبی است و محورهای مواصلاتی استان البرز بازگشایی‌شده است.

    رضایی بابیان اینکه علی‌رغم اخطاریه‌های هواشناسی از هفته‌های گذشته بیش از 90 درصد خودروها بدون زنجیر چرخ در حال حرکت هستند، گفت: محور کرج - چالوس در حال حاضر مسدود اما وضعیت محور اصلی شهرستان طالقان به همت عوامل راهداری روان شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط