فونیکسریمکسبهتام

مسئول ارتباطات سازمان مدیریت حمل‌ونقل استان البرز خبر داد

ارائه تسهیلات چهاردرصدی جهت تعویض تاکسی‌های فرسوده

عصر خودرو- مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز گفت: تسهیلات چهاردرصدی جهت اسقاط تاکسی‌های فرسوده و خرید تاکسی جدید باهدف جلوگیری از آلودگی هوای سطح شهر به مالکان ارائه می‌گردد.

ارائه تسهیلات چهاردرصدی جهت تعویض تاکسی‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدجلال سبزی گفت: خارج کردن تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، در تملک سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز نیست و تنها نظارت بر فعالیت آن‌ها صورت می‌گیرد.

    وی اظهار کرد: به دلیل آلودگی هوا در سال‌های اخیر، نظارت و کنترل بسیاری برافزایش تعداد تاکسی‌های سطح شهر صورت گرفته است.

    مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز تصریح کرد: وادار کردن رانندگان به تعویض خودروهای فرسوده تا حدی ممکن و موفقیت‌آمیز خواهد بود بنابراین جایگزین کردن تاکسی‌های جدید با فرسوده، همکاری پلیس راهور و مالکان را می‌طلبد.

    سبزی تشریح کرد: پس از خارج نمودن تاکسی‌های فرسوده از چرخه ناوگان حمل‌ونقل و خرید تاکسی جدید، هزینه بیش‌تری باید پرداخت شود که بر عهده مالک است که اکنون، بخشی از این هزینه از طریق دریافت تسهیلات تأمین می‌شود.

    وی مطرح کرد: در حال حاضر، به 300 دستگاه تاکسی، تسهیلات 4 درصد، از سوی صندوق قرض‌الحسنه‌امید پرداخت‌شده که از این تعداد، 100 دستگاه وارد ناوگان حمل‌ونقل شده و 200 دستگاه نیز باقی‌مانده‌اند.

    مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز افزود: تسهیلات سایر تاکسی‌ها نیز پس از معرفی سازمان حمل‌ونقل، توسط بانک ملت ارائه می‌گردد زیرا این سازمان قادر به تخصیص وام خاصی نیست و این بودجه‌ها از سوی وزارت کشور به این امر اختصاص پیدا می‌کنند.

    سبزی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است جهت دریافت تاکسی جدید، نمی‌توان از تسهیلات مذکور استفاده کرد زیرا تنها درصورتی‌که اسقاط خودروی فرسوده و دریافت خودروی جدید، این تسهیلات به مالکان واگذار می‌گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو