فونیکسریمکسبهتام

پورسید آقایی اعلام کرد؛

نصب تبلیغات بالاتر از ارتفاع دید مسافران در اتوبوس‌ها ممنوع شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران به منظور رفاه شهروندان طی بخشنامه‌ای به شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، نصب هرگونه تبلیغات بالاتر از ارتفاع دید مسافران را ممنوع اعلام کرد.

نصب تبلیغات بالاتر از ارتفاع دید مسافران در اتوبوس‌ها ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پور سیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نتایج نظرسنجی انجام‌شده از شهروندان نشان می‌دهد 60 درصد از مسافران پایتخت با شکل کنونی اکران تبلیغات موافق نیستند، اظهار کرد: طی بخشنامه ایی به شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ابلاغ کردیم، از این پس در عقد قرارداد‌های تبلیغاتی و فرهنگی از نصب هرگونه تبلیغات بالاتر از ارتفاع دید مسافران به بیرون جلوگیری شود.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: نظر به انتقادات بخشی از شهروندان نسبت به تبلیغات نصب‌شده بر روی بدنه اتوبوس‌ها که باعث کاهش دید و ایجاد مشکلاتی برای مسافران شده است، این اقدام صورت گرفته است.

    وی با تاکید بر کاهش منابع ناشی از حذف این تبلیغات گفت: به منظور احترام به نظر مسافران، رعایت حقوق شهروندی و با عنایت به موافقت شهردار تهران، در خصوص قرارداد‌های منعقد شده در گذشته نیز با رعایت مفاد قرارداد، اصلاحات ممکن اعمال و پس از پایان قرارداد‌های قبلی، از تمدید هر گونه قراردادی که ناقض شرط مذکور باشد، خودداری خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط