فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران

۵ دستگاه معاینه فنی سیار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

سامانه نوبت‌دهی آنلاین برای مراکز معاینه فنی

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: ۵ دستگاه معاینه فنی سیار تا پایان امسال در سطح شهر تهران بهره‌برداری می‌شود و ۲ دستگاه دیگر نیز درفروردین سال آینده نصب خواهد شد.

۵ دستگاه معاینه فنی سیار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سید نواب حسینی‌منش در مراسم رونمایی از اولین واحد سیار معاینه فنی خودرو و سامانه نوبت‌دهی آنلاین در کشور اظهارداشت: سالهاست در خصوص افزایش مراکز معاینه فنی و همچنین معاینه فنی سیار نامه‌نگاری‌های لازم صورت گرفته است.

    وی بیان داشت: با توجه به هزینه بالای احداث مراکز معاینه فنی بنابراین تصمیم‌گیری شد مراکز معاینه فنی سیار نیز در شهر تهران ایجاد شود و بنابراین 5 مرکز معاینه فنی تا پایان امسال نصب و راه‌اندازی و 2 سامانه سیار دیگر نیز در نوروز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران برای داشت: خطوط معاینه فنی سیار به راحتی جمع و نصب می‌شود و در عرض یک ساعت این مراکز جمع‌آوری و همینطور نصب خواهد شد.

    وی ادامه داد: این مراکز سیار دارای سیستم ارتباط اینترنت و وای‌فای است و حتی خودروها را برای معاینه فنی ویژه نیز تست می‌کند و به صورت سیستمی نیز به سامانه سیمفا متصل و اطلاعات را برداشت می‌کند.

    وی بیان داشت: ثبت‌نام آنلاین برای مراکز معاینه فنی خودروها نیز راه‌اندازی شده است. در مهرماه پارسال 7 هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی صورت گرفته بود که طول صف بسیاری داشتیم و از بامداد شهروندان در صف‌های معاینه فنی حضور داشتند. با توجه به اطلاع‌رسانی به موقع، در مهرماه امسال طول صف‌ها کمتر از یک ساعت بود چرا که مراکز دو شیفته شده بود و خودروها نیز به صورت عادلانه توزیع شده بودند.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران افزود: روزانه 300 خودرو در 2 شیفت می‌توانند به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند.

    حسینی منش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه خودروهای انتظامی نیز برای معاینه فنی باید به این مراکز مراجعه کنند، گفت: در حال حاضر یک مرکز معاینه فنی خودرو مختص پلیس خودروهای نظامی را معاینه فنی می‌کند و قرار شده است یک مرکز دیگر نیز نیروی انتظامی دایر کند.

    وی ادامه داد: افرادی که قصد دریافت مهلت اینترنتی برای معاینه فنی خودرو دارند باید به سایت www.inspecepion.tehran.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط