فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی گروه آرین:

نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو

عصر خودرو- طی برگزاری جشنواره عکس و کارتون خودرونما، علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین با اشاره به اینکه حلقه مفقوده صنعت خودرو کشور نبود ارتباط بین صنعت و هنر است، گفت:خودروسازان در تولید محصولات خود کمتر از هنر استفاده می کنند اما باید به این نکته توجه داشت ارتباط بین صنعت و هنر بسیار سخت است و برای تحقق این امر باید خودروسازان هنر را در این صنعت درک کرده تا بتوانند این ارتباط را برقرار کنند.

نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  مدیر بازاریابی گروه آرین افزود: هنر و صنعت خودرو با هم آمیختگی دارند و طراحی داخلی و بیرونی خودرو بر پایه هنر است.
    شکوهی ادامه داد: از اوایل دهه گذشته ارتباط صنعت خودرو و هنر روز به روز بیشتر می شود و هنر در طراحی داخلی و بیرونی خودرو بسیار نقش دارد. نگاه کلی و جهانی این است که ارتباط هنر و صنعت خودرو هر روز تقویت شود اما در بازار داخلی هنوز طراحی خودرو ضعف هایی دارد.
    مدیر بازاریابی گروه آرین اظهارداشت: البته واردکنندگان خودرو سعی کردند ارتباط صنعت و هنر را بیان کنند و حمایت هایی که از هنر در صنعت خودرو صورت می گیرد، نشان می دهد اقبال بیشتری به مقوله هنر وجود دارد.
    وی در ادامه گفت: بسیاری از برندهای معتبر دنیا در حوزه خودرو بر استفاده از رسانه و تصویر تمرکز دارند و برای بیان یک پیام از هنر به بهترین شکل استفاده می کنند. اگر فقط به شکل صنعتی به مخاطب نگاه شود تاثیر پیام کوتاه مدت و محدود است اما بیان یک پیام از مسیر فرهنگ و هنر تاثیر بلند مدت و بیشتری دارد.
    شکوهی به جشنواره عکس و کارتون خودرونما اشاره کرد و گفت: جشنواره خودرونما سعی می کند ارتباط جدی تری را از طریق تصویر با مخاطب برقرار کند، به طور یقین حضور شرکت های خودرو در کنار این جشنواره تاثیر این رویداد را تقویت خواهد کرد، تجربه های آنها به اشتراک گذاشته می شود و ارتباط هنر و صنعت از سویی و ارتباط با مخاطب از سوی دیگر تقویت می شود.
    مدیر بازاریابی گروه آرین برگزاری جشنواره عکس و کارتون خودرو نما را یک فرصت برای خودروسازان دانست و اظهارداشت:  جشنواره عکس و کارتون  خودرونما برای خودرسازان فرصتی است تا در آینده از این ظرفیت استفاده کنند و این جشنواره قدم نخست را برای تحقق این هدف برداشته است تا بتوان در آینده ارتباط بین صنعت و هنر را شاهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط