فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۳۷)

بازار اصفهان، از قطب های مهم و مورد توجه ایران خودرو است

عصر خودرو- مدیر بازایابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: سهم بازار خودروی اصفهان در سال ۹۶ حدود۷ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

بازار اصفهان، از قطب های مهم و مورد توجه ایران خودرو است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، اهورا گلیاری در نشستی با مدیران نمایندگی های منتخب اصفهان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی این شهر افزود: بازار اصفهان برای شرکت ایران خودرو یکی از قطب های مهم و مورد توجه است، بسیاری از طرح ها و برنامه های پیش فروش و سیاست های سرمایه گذاری در این بازار آغاز شده است.

    وی با اشاره به افزایش نمایندگان حاضر در نمایشگاه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد حضور نمایندگی های بیش تری در نمایشگاه باشیم.
    گلیاری افزود: ایران خودرو با توجه به فصل فروش و نقل و انتقال خودرو در دو ماه پایانی سال با اعلام شرایط فروش جذاب در راستای کسب سهم بیشتری از بازار تلاش خواهد کرد.

    وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت خودروهای اس یو وی وارداتی و تغییر بحش بندی بازار از یک سو و افزایش تیراژ تولید هایما اس 7، افزایش پایلوت های این خودرو، افزایش قطعات یدکی و بهبود خدمات پس از فروش از سوی دیگر تاکید کرد: این تغییر بخش بندی بازار باعث گرایش مشتریان به خرید خودروهای اس یو وی ایران خودرو خواهد شد.

    مدیر بازاریابی و شبکه فروش، افزایش سهم بازار خودروی کشور را از اهداف ایران خودرو دانست و در این راستا به ارتقا و بهبود ویترین محصولات از طریق ایجاد نمایشگاه های دایمی اشاره کرد و گفت: طبق بخشنامه جدید، نمایندگی ها باید حداقل شرایط تعیین شده برای راه اندازی این نمایشگاه ها را دارا باشند.

    گلیاری با تاکید بر بهره گیری از روش های نوین رقابت در بازار و ماندگاری در فضای کسب و کار گفت: لازمه تبدیل روش سنتی فروش به روش های نوین، تغییر استراتژی فروش و ارزیابی ضرورت ایجاد نمایشگاه خودرویی و قابل رقابت مطابق با استاندارد های روز جهانی است.

    گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان با عرضه محصولات متنوع خود از سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو