فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۳۵)

مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل ۲۰۱۸ محصولات میتسوبیشی

عصر خودرو- گروه آرین سرمایه فعالیت خود را با واردات محصولات میتسوبیشی آغاز کرد وبه مرور برند های DS فرانسه ، کامیونت های جک ، خودروهای راهسازی هیتاچی و همچنین تایرهای بریجستون نیز به مجموعه فعالیت های این گروه بزرگ اضافه شد.

مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل ۲۰۱۸ محصولات میتسوبیشی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت آرین سرمایه که با برند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دارد برنامه های متعددی در زمینه معرفی خودروهای جدید در سال 96 داشت که به دلیل تغییرات تعرفه واردات و نوسانات ارز این برنامه ها یا به تاخیر افتاد و یا به سال آینده موکول شد.به همین بهانه و در زمینه برنامه های آینده این گروه گفت و گویی با علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه داشتیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند :
    شکوهی در ابتدا ضمن اشاره به برنامه آرین موتور برای رونمایی از یک خودرو پایه الکتریکی طی 3 الی 4 هفته آینده گفت : به دلیل توقف ثبت سفارش ها و قوانین جدید، مشکلاتی وجود داشت که رونمایی از این خودرو جدید میتسوبیشی را به تعویق انداخت. این خودرو جدید یک کراس اوور پایه الکتریکی است که به صورت هایبریدی و بنزینی نیز می تواند عمل کند و بخش مهمی از نیازهای خودروها و تکنولوژی روز را در بازار برآورده می کند.
    مدیر بازاریابی گروه آرین در ادامه گفت : در زمینه بحث عرضه محصولات جاری ، شرایط فروش ویژه ای را برای روزهای پایانی سال در نظر گرفته ایم و هم اکنون ما تنها شرکت وارد کننده خودرو در ایران هستیم که محصولات مدل 2018 را به صورت فوری به متقاضیان تحویل می دهیم. وی همچنین افزود : ما با در نظر گرفتن شرایط فروش متنوع ، محصولات میتسوبیشی را با اقساط 12 یا 18 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره پایین به متقاضیان عرضه می کنیم.
    شکوهی در پاسخ به سوالی در زمینه تاثیرات منفی افزایش تعرفه ها و نرخ ارز و در نتیجه افزایش قیمت خودرو های وارداتی گفت : ما تصور می کردیم 2 الی 3 هفته بعد از اعلام تعرفه های جدید شوکی در بازار ایجاد شود و این اتفاق بعد از 2 هفته بخصوص بعد از اعلام قیمت های جدید از سوی همه شرکت ها افتاد و مشتریان از بازار وارداتی ها با قیمت های جدید استقبال کردند. ما نیز به واسطه قیمت گذاری با حاشیه سود پایین ، شرایط فروش متنوع و عرضه فوری مدل های 2018 با استقبال خوب مشتریان مواجه شدیم و افزایش قیمت به واسطه افزایش نرخ ارز و تعرفه ها تاثیر قابل توجهی رو فروش ما نگذاشت.
    شرکت آرین موتور به عنوان نماینده میتسوبیشی همچنین قرار بود در پایان سال جاری از کراس اوور جدید اکلیپس کراس نیز رونمایی کند اما این موضوع ظاهرا در برنامه های پایان سال آرین موتور جایی ندارد.مدیر بازاریابی گروه آرین در این زمینه گفت : مشکل اصلی ما نمایند رسمی بودن است به گونه ای که وقتی ترمز واردات را می کشند ما تازه سفارش های 4 ماه قبلمان را تحویل می گیریم و وقتی مجدد اجازه واردات می دهند ما بعد از ثبت سفارش 4 ماه بعد می توانیم خودروها را تحویل بگیریم لذا به همین دلیل موفق به آماده کردن این خودرو برای معرفی و رونمایی در سال جاری نشدیم. وی در ادامه افزود : تصور می کنم با توجه به افت بازار در ماه های اول سال ، اواخر فصل بهار سال آینده میتسوبیشی اکلیپس کراس را با فاصله کمی از بازارهای جهانی در ایران نیز رونمایی و عرضه کنیم.
    برند پریمیوم گروه آرین از شرکت آری موتور تابان موضوع پرسش بعدی بود که به زمان عرضه کراس اوور DS 7  اختصاص داد؛ علی شکوهی در تشریح روند عرضه این خودرو جدید گفت : ما همانطور که در نمایشگاه خودرو تهران وعده داده بودیم ، DS 7 Crossback را در اردیبهشت ماه سال آینده به خریداران تحویل می دهیم. ور در زمینه قیمت افزود : با شرایط فعلی قیمت این خودرو حدود 400 میلیون تومان است اما نمی دانیم که چه تغییراتی در نرخ ارز ، هزینه های شماره گذاری ، مالیات بر ارزش افزوده و ... در سال آینده رخ می دهد و به همین جهت نمی توان قیمت قطعی برای این کراس اوور جدید DS اعلام کرد.
    مدیر بازاریابی گروه آرین در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیرات افزایش مجدد نرخ ارز طی روزهای اخیر گفت : ارز تاثیر بسیاری روی قیمت خودرو دارد به واسطه اینکه ما واردکنندگان باید خودرو را با نرخ ارز آزاد خریداری کنیم و در نتیجه نرخ ارز تاثیر مستقیمی روی قیمت خودرو دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند دور از ذهن نیست که شرکت های واردکننده مجددا مجبور به افزایش قیمت ها شوند.به گفته شکوهی با توجه به اینکه نرخ بودجه 3500 تومان نسبت به سال قبل 10 درصد رشد را نشان می دهد ممکن اسن نرخ ارز در سال آینده نیز روی عددی حدود 4500 تا 4600 تومان باشد لذا قیمت ها احتمالا سال آینده بر مبنای این نرخ ارز محاسبه خواهند شدچرا که واردکنندگان از ارز آزاد استفاده می کنند.
    شکوهی همچنین در زمینه دورنمای برنامه های گروه آرین در سال آینده گفت : ما در سال آینده در برند میتسوبیشی روی مدل جدید اکلیپس کراس تمرکز داریم و در برند دی اس نیز مدل DS 7 اصلی ترین دغدغه ما خواهد بود.به گفته شکوهی گروه آرین سعی دارد خدمات را به صورت جدی گسترش دهد و در حوزه خدمات سیار ، خدمات VIP ، ارائه اپلیکیشن DS فرانسه به زبان فارسی و کمپین Only you  برند دی اس نیز اقداماتی را انجام دهد.
    مدیر بازاریابی گروه آرین همچنین در پایان و در پاسخبه سوالی در زمینه برنامه های تولید خودرو در گروه آرین گفت : ما مدت هاست که به فکر تولید هستیم اما برخی مشخصه های سیاسی و اقتصادی روی آن تاثیرگذارند که خیلی جدی به آن ها فکر می کنیم.به گفته شکوهی گروه آرین به صورت هدفمند به سمت مسیر تولید در حال حرکت است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا در سال 1397 این گروه بتواند به دستاوردهای خوبی در زمینه تولید دست پیدا کند. به گفته او ، تمایل به تولید یکی از برند های تابعه این گروه ، هم از سوی شریک خارجی اعلام شده است و هم از سوی گروه آرین در حال پیگیری است و نام این برند و زمان قطعی آن نیز به زودی اعلام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط