فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۶)

حضور شرکت مدیران در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان

هفتمین سالگرد ورود ایکس ۳۳ به بازار ایران

عصر خودرو- چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان از سوم لغایت ششم بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین اللملی استان اصفهان برگزار خواهد شد و شرکت مدیران خودرو نیز در سالن نقش‌جهان حضور پرنگی خواهد داشت.

حضور شرکت مدیران در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد هفتمین سال عرضه یکی از پرفروش ترین شاسی بلند های تولیدی بازار خودرویی ایران را در کنار 33 خانواده وفادار جشن گرفته و از آنها قدردانی بعمل بیاورد. ایکس33 یکی از پرطرفدار ترین شاسی‌بلندهای تولید شده در ایران است که با استقبال خوبی از سوی ایرانیان توانست به یکی خودرو های محبوب در سگمنت قیمتی خود تبدیل شود. این برنامه در روز ابتدایی نمایشگاه با حضور مدیران ارشد، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان منتخب و 33 خانواده ایکس33 سوار برگزار خواهد شد. همچنین در خلال این برنامه در نتیجه جستجوی بیشترین پیمایش صورت گرفته با ایکس33 و کمپین " از زمین تا ماه با ایکس33" مالک خودرویی که بیشترین پیمایش را با آن داشته است معرفی و از او تقدیر به عمل خواهد آمد.
    در این دوره از نمایشگاه مدیران خودرو کلیه محصولات خود را با دو برند ام وی ام و چری و در قالب محصولات ایکس33اِس، ایکس22، 315 اکسلت، آریزو توربو، نیو تیگو5 و تیگو7 را به نمایش خواهد گذاشت . همچنین یک خودرو ایکس33 اِس در قالب نمایشی آفرودی و آریزو برقی نیز در این غرفه حضور دارند تا افق های روشن تری برای تکمیل سبد محصولات مدیران خودرو نوید بخش باشند.
    شرکت مدیران خودرو از سال 1383 فعالیت خود را در منطقه بم استان کرمان با راه اندازی خط تولید خودرو های سواری آغاز کرده و تا کنون بیش از 000,300 هزار دستکاه از محصولات این شرکت توسط ایرانیان خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است. برند چری نیز که به دنبال حضوری پر رنگ در عرضه بین الملل و استفاده از فناوری های روز دنیا و ارائه یک تجربه رانندگی لذت بخش به مشتریان ایرانی است تاکنون محصولاتی را تحت عناوین آریزو و تیگو به بازار ایران عرضه داشته است و سعی دارد با بکار گیری آخرین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا محصولاتی در سطوح بالاتری را به مشتریان ایرانی عرضه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو