فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل شهرداری کرج مطرح کرد:

اعلام مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد در کرج

عصر خودرو- معاون حمل و نقل شهرداری کرج با اعلام مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد در کرج گفت: این طرح از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱ در بخش مرکزی شهر به دلیل ترافیک زیاد و همچنین آلودگی هوا اجرا می شود.

اعلام مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد در کرج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا از کرج،احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج صبح امروز  در نشست خبری با اشاره به آغاز اجرای طرح زوج و فرد از امروز  در بخش مرکزی شهر کرج، اظهار داشت:طرح زوج و فرد هر ساله در محدوده هسته مرکزی شهر، بر اساس طرح جامع حمل و نقل ترافیک پیش بینی شده و قابل تغییر نیست مگر اینکه طرح در شورای عالی ترافیک کشور مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

    افضلی به مسیر‌های اجرای این طرح اشاره کرد و عنوان کرد: مرزهای این طرح از میدان توحید تا تقاطع دانش‌آموز سپس از علامه جعفری تا تقاطع شهیدان آجرلو، از تقاطع شهیدان آجرلو تا پل شهدای روحانی، پس از آن از ضلع جنوبی بلوار مطهری تا انتهای بلوار کاج، از انتهای بلوار کاج تا سه راه نهضت، از سه راه نهضت تا چهارراه دانشکده و از چهارراه دانشکده تا میدان توحید در نظر گرفته شده است.

    وی خاطرنشان کرد: این طرح از ساعت 17:30 الی 21 در هسته مرکزی شهر به دلیل ترافیک زیاد و همچنین آلودگی هوا اجرا می شود.

    افضلی با تاکید بر اینکه تقویت حمل و نقل و اجرای طرح زوج فرد بر کاهش بار ترافیکی تاثیر بسزایی دارد، گفت: هدف از اجرای طرح زوج فرد اعمال محدودیت برای خودرو‌های شخصی و تک سرنشین است.

    معاون حمل و نقل شهرداری کرج با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی شهر کرج باید به نقطه ایده آل برسد، افزود: حمل و نقل عمومی شهر کرج باید تقویت شود تا شهروندان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به استفاده از خودرو شخصی ترجیح دهند.

    وی ادامه داد: امیدداریم که با دستور  شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی شهر در دهه فجر شاهد افتتاح خطوط بی آر تی در مسیر چهار راه امام تا میدان حصارک باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو