فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت راه‌های کشور

دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و وجود برف،‌باران، مه‌گرفتگی و گرد و خاک در راه‌های مواصلاتی از دو تصادف نزدیک به هم در محور اصفهان-شیراز خبر داد که یکی از آنها ۲ مجروح و فوتی به جا گذاشت و در دیگری ۱۴ وسیله نقلیه با هم برخورد کردند.

دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی  در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را در اغلب محورهای استان کرمان، محور اردبیل-خلخال در استان اردبیل و محور کریمو-فردوس در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد محورهایی که در آنها بارش باران مشاهده می‌شود نیز گفت: این وضعیت در برخی محورهای استان خراسان شمالی و محورهای طبس-یزد و طبس-دیهوج در استان خراسان جنوبی دیده می‌شود.

    وی اضافه کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در اکثر محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و محورهای بیجار-همدان در استان زنجان و داران-الیگودرز در استان اصفهان دیده می‌شود.

    سرهنگ رحمانی همچنین از وجود گرد و خاک و کاهش دید در اغلب محورهای استان بوشهر و برخی از محورهای استان خوزستان خبر داد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد ترافیک ورودی تهران نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه قزوین-کرج و کرج-تهران درمحدوده‌های پایانه شهید کلانتری، فردیس، حصارک، پل کلاک، و گرمدره سنگین است.

    وی همچنین اضافه کرد: آزادراه ساوه-تهران با ترافیک سنگین همراه است و محورهای قدیم ساوه-تهران و همچنین پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیمه‌سنگین است.

    سرهنگ رحمانی از دو تصادف در ساعات ابتدایی صبح امروز در محور اصفهان-شیراز خبر داد و گفت: ساعت 5 امروز در کیلومتر 80 این محور 3 وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مجروح شد. همچنین ساعت 6:30 امروز نیز در همین محور 14 وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف زنجیره ای خوشبختانه مورد فوتی و مجروح نداشت و خسارتی بود.

    وی در مورد علت این دو تصادف گفت: هر دو تصادف بر اثر لغزندگی جاده و عدم رعایت فاصله طولی رخ داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو