فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه "خودرو امروز" منتشر کرد:

بازگشت باشکوه کاپیتان سانگ یانگ به ایران

عصر خودرو- شنبه ۳۰ دی ماه شماره ۳۷۷ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های لیزینگ نامه و تعمیرگاه به روی دکه خواهد رفت.

بازگشت باشکوه کاپیتان سانگ یانگ به ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "خودروسازان ناگزیر به اجرای استانداردهای جدید خودرویی" آغازگر پرونده این هفته خودرو امروز است. در این مطلب پای صحبت های سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا نشسته ایم و به تحلیل وضعیت خودروسازان کشور پس از اجرایی سدن استانداردهای جدید پرداخته ایم.

    در رویدادهای این هفته "مراسم قرعه کشی برندگان کمپین هیجان جام جهانی مدیران خودرو" و "مخالفت شورای رقابت با افزایش تعرفه واردات خودرو" را مرور می کنیم و با  بررسی انواع روغن موتور مخصوص خودروهای داخلی به بازارگردی این هفته می پردازیم.

    در هفته ای که گذشت رامک خودرو با رونمایی از سانگ یانگ رکستون G4 کاپیتان جدید این برند را به بازار ایران معرفی کرد. در صفحه رونمایی این هفته با این خودرو آشنا خواهیم شد.

    در ادامه با "از قدرت نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول" به بررسی آمار واردات خودرو به شکور در 9 ماهه اول سال می پردازیم و با " بازگشت به گذشته با نیم نگاهی به آینده" با خودروهایی که قرار به مونتاژشان در کشور بود و هنوز امکان وارد شدن به کشور را دارند، آشنا می شویم.

    خودرو امروز پلاس این شماره کار خود را با گزارش رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز G کلاس در نمایشگاه دیترویت آغاز می کند.

    در ادامه مدیرعامل رنو پارس از رفتن تندر 90 می گوید و موتورسیکلت اورژانس تهران معرفی می شود. جهان خودرو این هفته را با تازه های نمایشگاه خودرو دیترویت که در حال برگزاری است مرور می کنیم و در آخر با "چگونه پیشرانه خود را آزار ندهیم" به عیب یابی خودرو به زبان ساده می رسیم.

    بیستمین شماره از ضمیمه لیزینگ نامه، جدیدترین شرایط فروش کراس اوورهای ژاپنی، بررسی نسل های مختلف کیا سراتو در ایران، بررسی جهش قیمت ناگهانی خودروهای لوکس در بازار ایران، مقایسه فنی پاسات و رنو تلیسمان 2018، بررسی جایگاه ام وی ام 110 در بازار دست دوم، معرفی کسا اسپورتیج QL در آستانه ورود رسمی به بازار ایران و خواندنی های دیگری از بازار خودرو را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و در تعمیرگاه بیست و یکم هم در کنار نگاهی به ویژگی های خاص بوگاتی شیرون، "راهکارهایی برای داشتن یک پیشرانه سالم تر"، "بالا و پایین پیشرانه ملی"، "آشنایی با پیشرانه های بدون میل سوپاپ"، "انواع شمع موتور از نظر جنس فلز سازنده" و تازه ترین اخبار و گزارش ها در حوزه خدمات پس از فروش و مطالب فنی خودرو را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو