فونیکسریمکسبهتام

۱۹ درصد سوانح رانندگی جاده ای در زنجان مربوط به واژگونی خودروهاست

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۹ درصد از سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی این استان در ۹ ماهه امسال مربوط به واژگونی خودروها بوده است.

۱۹ درصد سوانح رانندگی جاده ای در زنجان مربوط به واژگونی خودروهاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز یکشنبه  افزود: 487 مورد از مجموع 2 هزار و 528 فقره تصادف رانندگی اتفاق افتاده در جاده های ارتباطی زنجان طی مدت یاد شده، مربوط به واژگونی است.
    وی اظهار کرد: بیشترین واژگونی خودروها که اغلب منجر به مصدومیت، تلفات جانی و خسارات مالی می شود در اتوبان زنجان - قزوین روی می دهد.
    شیرمحمدی افزود: بالا بودن سرعت خودروها و خستگی و خواب آلودگی راننده در خروج خودروها از مسیر اصلی و در نهایت واژگون شدن آنها نقش بسیار دارد و لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز و رانندگی در حین خستگی به جد خودداری کنند.
    وی تصریح کرد: طی 9 ماه سالجاری 163 نفر در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان خود را بر اثر تصادفات رانندگی از دست دادند و یک هزار و 272 نفر نیز مصدوم شدند.
    به گزارش ایرنا، خستگی و خواب آلودگی بیش از 40 درصد از حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان را شکل می دهد که اغلب نیز به واژگونی خودروها منجر می شود.
    طی هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نیز بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر کاهش نشان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط