فونیکسریمکسبهتام

با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری صورت می‌گیرد؛

ارتقای شاخص‌های کیفی‌سازی در بستر آزادراه تهران - پردیس

عصر خودرو- تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و شرکت آزادراه تهران پردیس در راستای ایجاد و ارتقای زیست‌بوم کارآفرینی فناورانه و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تسهیل‌گری در فرآیندهای نقش‌آفرینی بخش خصوصی در توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و خلاق به امضا رسید.

ارتقای شاخص‌های کیفی‌سازی در بستر آزادراه تهران - پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، تفاهم‌نامه «چگونگی افزایش ضریب نفوذ بهره‌مندی شهروندان از برچسب‌های الکترونیکی و همچنین ارتقای سایر شاخص‌های کیفی‌سازی در بستر آزادراه تهران- پردیس» بین مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و شرکت آزادراه تهران پردیس به امضا رسید.

    این تفاهم‌نامه با جهت‌گیری راهبردی فراهم شدن مسیری با کیفیت بالاتر، با رویکرد نوآورانه و فناورانه برای دسترسی آسان‌تر به شهر تهران و جذب و هدایت ترافیک برون‌شهری راه‌های مواصلاتی مهم و پرتردد هراز، فیروزکوه و شهرهای واقع در مسیر به امضای طرفین رسیده است.

    بر اساس این تفاهم‌نامه، چگونگی افزایش ضریب نفوذ بهره‌مندی شهروندان از برچسب‌های الکترونیکی و همچنین ارتقای سایر شاخص‌های کیفی‌سازی در بستر آزاد راه تهران- پردیس با حمایت از ایده‌های نو و خلاقانه استارتاپ‌ها به وسیله آموزش مفاهیم و فنون کسب و کار به این شرکت نوپا و ایجاد تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری، از طریق بسترسازی، جریان‌سازی و نهادسازی، با چشم‌انداز شکوفایی این زیست‌بوم به منظور دستیابی به رفاه پایدار برای ذینفعان در آزادراه امکانپذیر می‌شود.

    در این تفاهم‌نامه آمده است: "بسط و اشاعه فرهنگ نوآوری و فناوری (از جمله نصب تگ روی خودرو) از سوی شهروندان و سایر بهره‌مندان از آزادراه تهران- پردیس و کمک به شکوفایی سیاست راهبردی احداث و توسعه آزادراه در کنار شریان‌های موجود حمل‌ونقلی بار و مسافر» و «بسترسازی و تسهیل‌گری مورد نیاز برای ایجاد و رشد شتاب‌مند استارتاپ‌های حوزه کیفی‌سازی موضوع تفاهم‌نامه» از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

    همچنین «تامین فضا و بسترهای مورد نیاز برای ارائه و شناسایی ایده‌های نو در بخش فضای کسب و کار»، «تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از طریق جلب مشارکت دستگاه‌های حاکمیتی نظیر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای رشد و شتاب‌دهی به امر رشد استارتاپ‌ها» و «دستیابی به فضای ساختارمند شکل‌گیری، شکوفایی و پایداری استارتاپی حوزه آزادراه‌ها» از دیگر اهداف تعیین‌شده برای این تفاهم‌نامه است.

    به منظور تحقق اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، کمیته اجرایی متشکل از نمایندگان طرفین تفاهم‌نامه تشکیل می‌شود که پس از ارائه گزارش‌ها و نظرات کارشناسی کمیته‌ها و یا کارگروه‌های تخصصی، تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو