فونیکسریمکسبهتام

صدور ۱۳ هزار جلد گواهینامه جدید در اردبیل

عصر خودرو- در مدت ۹ ماهه امسال ۱۳ هزار جلد گواهینامه رانندگی جدید در استان اردبیل صادر شده است.

صدور ۱۳ هزار جلد گواهینامه جدید در اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، رحیم آقامحمدیان رئیس پلیس راهور استان اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهری و کمیسیون ایمنی راه‌ها افزود: در 9 ماهه امسال 5 هزار و 536 دستگاه موتور سیکلت در سطح استان اردبیل توقیف شده و آمار توقیف خودروهای متخلف نیز در سطح استان اردبیل به 16 هزار و 194 دستگاه می‌رسد.

    وی گفت: در بخش اسقاطی خودروهای فرسوده 4 هزار و 633 وسیله نقیه در سطح استان اردبیل اسقاط و 4 هزار و 931 عدد پلاک نوشماره برای وسائط نقلیه جدید در استان اردبیل شماره‌گذاری شده است.

    رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود: در بحث صدور گواهینامه‌های رانندگی جدید نیز 13 هزار جلد گواهینامه رانندگی در سطح استان اردبیل صادر شده است که قطعا تا پایان سال این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

    آقامحمدیان در رابطه با آمار تصادفات نیز تصریح کرد: امسال تصادفات درون شهری منجر به فوت 24 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد کاهش نشان می‌دهد و 54 درصد فوتیان را عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

    وی بیان کرد: از تعداد 24 نفر فوتی تصادفات درون شهری 13 نفر عابر پیاده 2 نفر موتورسوار و 9 نفر نیز راننده و سرنشین خودرو بودند.

    صدور 13 هزار جلد گواهینامه جدید در اردبیل

    توقیف 2500 دستگاه خودرو در جاده‌های اردبیل

    رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در 9 ماهه امسال دو هزار و 542 دستگاه خودرو به دلیل انجام تخلفات مختلف در جاده‌های استان اردبیل توقیف شدند.

    سرهنگ سیدحجت فتاحی افزود: در 9 ماهه امسال یک هزار  200 دستگاه موتور سیکلت و دو هزار و 542 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان به دلیل انجام تخلفات حادثه‌ساز توقیف شده است.

    وی گفت: در رابطه با توقیف دستگاه موتور سیکلت نسبت به سال گذشته 6 درصد و توقیف خودرو 32 درصد افزایش را شاهد هستیم.

    صدور 13 هزار جلد گواهینامه جدید در اردبیل

    کاهش تصادفات جاده ای منجر به فوت در اردبیل

    رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در 9 ماهه امسال 160 مورد فوتی طبق آمار پزشکی قانونی در تصادفات جاده‌ای به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 نفر و 12 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    فتاحی افزود: بیشتر تصادفات منجر به فوت در ساعت 16 الی 20 رخ داده است که 71 درصد مربوط به خودروهای سواری‌ بوده و از این میزان نیز 73 درصد رانندگان بومی و 27 درصد غیربومی‌ها بودند.

    وی بیان کرد: 58 درصد تصادفات در محورهای اصلی واژگونی خودرو با 35 درصد بیشترین نوع تصادف را به خود اختصاص داده که تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علت تصادفات است.

    رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: یکی از مواردی که باید در شمال استان اردبیل برای کاهش تصادفات موردتوجه قرار گیرد ایمنی اطراف کانالهای آبی است چرا که در طول 6 سال گذشته 21 نفر به علت سقوط در آب و خفگی جان خود را از دست دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو