فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

فعالیت بازار خودرو از اول بهمن‌ماه در زنجان آغاز می‌شود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آخر دی‌ماه بازار خودرو آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: فعالیت بازار خودرو در کاهش ترافیک خیابان جاوید مؤثر است

فعالیت بازار خودرو از اول بهمن‌ماه در زنجان آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس, عباس راشاد درباره آخرین روند پیگیری راه‌اندازی بازار خودرو اظهار کرد: طبق آنچه از سوی مجموعه شهرداری اعلام شده، تا آخر دی‌ماه کار آماده‌سازی فضای بازار خودرو به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

    وی با بیان اینکه بازار خودرو در قالب مرکز خرید و فروش خودرو  فعالیت خواهد کرد، گفت: البته شیوه فعالیت این بازار با شهرک نمایشگاه‌های خودرو متفاوت است.

    رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به روند و شیوه فعالیت بازار خودرو افزود: با راه‌اندازی بازار خودرو در کنار سایر بازارهای رسمی یک بازار نیز در این محل خواهیم داشت که البته یکی از مزایای آن کاهش ترافیک خیابان جاوید خواهد بود.

    راشاد با بیان اینکه هنوز تصمیمی بر زمان‌بندی فعالیت بازار خودرو گرفته نشده است، اضافه کرد: ابتدا فعالیت این بازار به صورت محدود مثلا روزهای جمعه خواهد بود و در صورت استقبال مردم همچون میادین میوه و تره بار دائمی خواهد شد.

    وی در ادامه گزارشی از روند اجرای طرح بهره‌وری پارک گلستان ارائه کرد و گفت: با وجود بهره‌برداری از این پارک سال‌‌هاست که پروژه‌های مربوط در این محل اجرایی نشده و معطل مانده است.

    رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: یکی از موضوعات مورد توجه توسط شورای شهر که البته برای آن برنامه‌ریزی نیز شده است، اجرای برنامه‌هایی در پارک گلستان است که از جمله آن آسفالت جاده خاکی و شوسه، احداث تالار و رستوران، گلخانه صنعتی، میدان اسب دوانی و کافی شاپ که همه آنها در طرح بهره‌وری نیز  آمده است.

    راشاد گفت: درخواست شورای شهر این است که  که مجموعه شهرداری طبق زمان‌بندی این اقدامات را بر اساس طرح بهره وری پارک گلستان اجرایی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو