فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد؛

لزوم انتقال مفاهیم با زبان هنر به راکبان موتورسیکلت‌ و رانندگان خودرو

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: برخی از مفاهیم و مسائلی که باید یک نفر به عنوان راکب موتور و خودرو بداند با زبان هنر و جشنواره نمایشی منتقل می‌شود تا اثرگذاری داشته باشد.

لزوم انتقال مفاهیم با زبان هنر به راکبان موتورسیکلت‌ و رانندگان خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مجید رفیعی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه کار مشترکی در شهر پیرامون موضوعات ترافیکی انجام می‌شود اظهار کرد: حوادث موتور سیکلت‌سواران یکی از دغدغه‌های اصلی است، زیرا قوانین را رعایت نمی‌کنند که در این زمینه باید فعالیت بیشتری انجام شود.

    وی خاطرنشان کرد: موتورسواران در شهر قم هر گونه بخواهند تردد می‌کنند. این امر سبب شده امنیت در خیابان‌ها زیر سؤال رفته بنابراین تصمیم گرفته شد با کمک راهنمایی و رانندگی و با زبان هنر و جشنواره نمایشی برخی از مفاهیم و مسائلی که باید یک نفر به عنوان راکب موتور و راننده خودرو بداند منتقل شود.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه از مبانی اسلامی برای فرهنگ‌سازی و انتقال آموزه‌ها استفاده شده است گفت: معتقدیم اگر می‌خواهیم شهر به صلاح نزدیک شود و به تدریج ثمرات کار را مشاهده کنیم باید هر کسی از خود شروع کند و جشنواره «شهر خوب، شهروند خوب» نیز به همین منظور از پنجم دی آغاز شده و تا پنجم بهمن امسال ادامه دارد.

    وی خاطرنشان کرد: نوع ارائه این پیام‌ها در قالب نمایش‌های کوتاه خیابانی بوده که با استقبال مواجه شده البته بداخلاقی و کج خلقی وجود دارد ولی این افراد اندک شمار هستند و زحمات هنرمندان را به گونه‌ای دیگر جواب می‌دهند.

    رفیعی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره مورد استقبال اکثریت قرار گرفته است گفت: این مباحث به جز با استمرار به نتیجه نمی‌رسد زمانی که یک موتور سوار و راننده‌ای با خودرو متحمل آسیب می‌شود خسارت عظیمی به فرد وارد می‌شود.

    وی عنوان کرد: در نظر است کار به سمتی برود تا پس از مدتی به شهری مطلوب‌تر در فضای رانندگی برسیم.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه آلودگی در شهرهای کلان به معضل تبدیل شده است گفت: ترویج و تبلیغ دوچرخه‌سواری می‌تواند در کاهش آلودگی مؤثر باشد و از این امر جلوگیری می‌کند.

    وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی در زمینه استفاده کلاه ایمنی از سوی موتورسیکلت‌سواران صورت گرفته و به این وسیله می‌توان از آسیب‌ها جلوگیری کرد.

    رفیعی یادآور شد: تذکرات علما و مراجع کمک می‌کند که مردم بیشتر قوانین را رعایت کنند بنابراین چنین اقداماتی به پیوست‌های فرهنگی مانند بیانات مراجع نیاز دارد تا به موفقیت نزدیک‌تر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو