فونیکسریمکسبهتام

جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری

عصر خودرو- شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ایران در طرح فروش زمستانه نیسان، شرایط فروش نیسان جوک را با تسهیلات و هدیه ویژه آغاز کرد.

جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امیرحسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا با اعلام این خبر، بیان کرد: در شرایط جدید فروش خودروهای نیسان، دو نوع فروش نقدی و اقساطی برای دو تیپ نیسان جوک پلاتینیوم و اسکای‌پک در نظر گرفته‌ایم. علاقه‌مندان در طرح فروش شرایطی می‌توانند خودروی خود را با زمان‌ 30 روزه، تحویل بگیرند.
    امیری، درباره شرایط فروش تیپ‌های کراس‌اوور نیسان جوک گفت: تیپ‌های پلاتینیوم و اسکای‌پک به ترتیب 179 و 168 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر دو تیپ نیسان جوک، 70 میلیون تومان وام با بازپرداخت 12 ماهه است.
    وی به هدیه ویژه در فروش زمستانه نیسان اشاره کرد و افزود: در شرایط جدید فروش جوک، «هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم که شامل سرویس اولیه و ادواری رایگان تا 20 هزار کیلومتر یا 18 ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) در خدمات پس از فروش» می‌شود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و داشتن شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی است.
    معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا، مشخصات و ویژگی‌های نیسان جوک را این‌چنین تشریح کرد: نیسان جوک مدل 2017 تولید کارخانه نیسان در کشور انگلستان عرضه شده است. دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم مجهز به موتور 4 سیلندر 1600 تنفس طبیعی با توان 117 اسب بخار و گشتاور 158 نیوتن‌متر هستند.
    امیری به موفقیت‌های نیسان جوک اشاره کرد و گفت: با نگاهی به طراحی و ماهیت این خودرو به ویژگی‌ متمایز آن پی می‌بریم که فروش شایان توجه و موفق جهانی را تجربه کرده است. افتخاراتی مانند «ایمن‌ترین خودروها» سال 2011، رکورددار جهانی گینس برای حرکت روی دو چرخ در سال 2015، بهترین «کراس‌اوور تگزاس» در سال 2011، «بهترین شاسی ‌بلند کوچک» توسط MECOTY در سال 2015 و.. از جمله موفقیت‌های این خودرو بوده است. پس از شروع فروش این خودرو در ایران از سال گذشته، با استقبال قابل توجه و بی‌نظیری از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده‌ایم.
    گفتنی ا‌ست علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل خودروهای نیسان می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وب سایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 0218909 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو