فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۰۴۴»

به زودی شاهد تفاوت در نوع، قیمت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها خواهیم بود

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی شرکت‌ها زنجیره‌ای شد برای جایگاه دار در منطقه‌ای مثل چابهار ممکن است توجیهی نداشته باشد که سوخت را از بندرعباس تهیه کند بنا بر این ترجیح دهد که از امارات وارد کند و شاید این سوخت وارداتی حتی ارزان‌تر هم باشد.

به زودی شاهد تفاوت در نوع، قیمت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، محمدرضا موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره لزوم تفاوت در نوع سوخت در اجرای برنامه برندینگ اظهار داشت: فعلا نوع فرآورده در جایگاه‌ها یکسان است اما بالاخره باید از جایی شروع کنیم تا به یک توسعه پایدار برسیم، نزدیک 40 سال از انقلاب و 90 سال از عمر شرکت ملی پخش گذشته است، ما چه زمانی باید از سنت به سیستم مناسب برسیم؟ هر زمان شروع کنیم دیر است، با اجرای برندینگ هر چند در ابتدا نوع فرآورده در جایگاه‌ها یکسان است، اما کاری است که باید انجام شود.

    وی افزود: کاری که در راستای برندسازی انجام می‌دهیم نتیجه‌اش این است که تعدد فرآورده، تعدد کیفیت و تعدد قیمت فرآورده را خواهیم داشت، مثلا آیا ژاپن و آمریکا 60 سال پیش مثل امروز کار می‌کردند؟ قطعا خیر. ما نیز باید از یک جایی کار را آغاز کنیم تا در آینده شاهد تغییرات بزرگ مثبت در عرضه فرآورده باشیم.

    موسوی خواه تصریح کرد: تا چه زمانی مصرف کننده باید به جایگاهی برود که الزام و اجبار دارد؟ و هرچه که موجود باشد اجبارا خریداری کند؟ تا کی باید شاهد برخوردهای ناصواب باشیم، چون متصدی جایگاه انگیزه جذب مشتری ندارد؟ با کاری که شروع می‌شود در کوتاه مدت به جایی می‌رسیم که کارگر جایگاه اگر فروش داشته باشد درآمد خواهد داشت و اگر بخواهد درآمد داشته باشد، حقوق شهروند را رعایت می‌کند.

    وی تاکید کرد: ما از جایی که شروع کرده‌ایم، در ‌‌نهایت به تغییر نوع سوخت، قیمت و کیفیت می‌رسیم.

    مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی شرکت‌ها زنجیره‌ای شد برای جایگاه دار در منطقه‌ای مثل چابهار ممکن است توجیهی نداشته باشد که سوخت را از بندرعباس تهیه کند بنا بر این ترجیح دهد که از امارات وارد کند و شاید این سوخت وارداتی حتی ارزان‌تر هم باشد و توجیه اقتصادی داشته باشد، که با زنجیره‌ای شدن جایگاه‌های عرضه سوخت به اهداف دست خواهیم یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو