فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۴۸۰»

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز

عصر خودرو- از پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ تا اوایل هفته آینده، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد و روز جمعه ۸ دی دامنه های زاگرس مرکزی ابرناک است و بارش پراکنده دارد.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان، با اشاره به تداوم بارش‌های پراکنده طی سه‌شنبه 1396/10/5 در بخش‌هایی از نواحی مرکزی، شمال‌شرق و شرق کشور، گفت: از امشب سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

    وی افزود: طی سه‌شنبه و چهارشنبه 6 دی 1396 به سبب خروج توده هوای گرم از روی ایران، کاهش 4 تا 6 درجه ای دما در نیمه شرقی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند سبب گردوخاک گردد.

    مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

    این مسوول از اواخر شامگاه سه‌شنبه و چهارشنبه دریای‌خزر، طی سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای‌عمان را مواج پیش‌بینی نمود.

    مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان، چهارشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید ودر برخی مناطق باد‌ و‌ گردوخاک پیش‌بینی نمود و افزود: پنجشنبه 1396/10/7 به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد و دریای عمان و شرق خلیج‌فارس مواج می‌باشد.

    مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور جمعه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط