فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

رانندگان تاکسی به بهانه افزایش قیمت بنزین در آینده نباید کرایه را افزایش دهند

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: با افراد خاطی که بخواهند به بهانه افزایش قیمت بنزین در آینده کرایه تاکسی را افزایش دهند، برخورد می‌شود.

رانندگان تاکسی به بهانه افزایش قیمت بنزین در آینده نباید کرایه را افزایش دهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سجاد سلیمانی  با تاکید براینکه افزایش کرایه تاکسی نداریم، اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی همان نرخ مصوب شورای شهر در ابتدای سال است و هیچ افزایشی هم پیدا نکرده است.
    وی با تاکید براینکه همه رانندگان باید براساس نرخ مصوب از مسافر، کرایه دریافت کنند، ادامه داد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب را به شماره تلفن 08338246565 و یا 08338211948 اطلاع دهند.

    **بی توجهی به رعایت نظافت در تاکسی ها از کدهای تخلفی محسوب می شود
    سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: براساس آیین نامه سازمان تاکسیرانی بی توجهی به رعایت نظافت در داخل و خارج از تاکسی جز کدهای تخلف محسوب می‌شود و با راننده متخلف برخورد می شود.
    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه روزانه حدود یک میلیون نفر سفر در شهر کرمانشاه با تاکسی جابجا می شوند، رعایت نظم، بهداشت و نظافت در تاکسی ها برای خدمات بهتر لازمه کار تاکسی رانان است.
    سلیمانی ادامه داد: لذا در این راستا و برای تحقق رضایت شهروندان به صورت مستمر به ویژه در فصل زمستان و لزوم تهویه مناسب داخل محوطه خودرو، نظارت بر وضعیت ظاهری و داخلی تاکسی ها افزایش یافته است.
    وی با تشکر از همکاری و همراهی همیشه تاکسیرانان ادامه داد: این سازمان با هدف ارتقاء سطح شغلی فرهنگی تاکسیرانان به آموزش های دوره ای جهت رسیدن به استانداردهای لازم در این خصوص اقدام می کند.
    شهر یک میلیون نفری کرمانشاه حدود 10 هزار دستگاه تاکسی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط