فونیکسریمکسبهتام

۳۲۲ راهدار و ۴۰۰ خودرو با آغاز فصل سرما در جاده های کرمان مستقر شدند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با آغاز زمستان و فصل بارشها ۳۲۲ نیروی انسانی و ۴۰۰ دستگاه خودرو راهداری با همکاری پلیس راه برای خدمات رسانی به مردم این استان در گردنه های برفگیر و راهدارخانه های این استان مستقر شدند.

۳۲۲ راهدار و ۴۰۰ خودرو با آغاز فصل سرما در جاده های کرمان مستقر شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، خداداد مقبلی روز دوشنبه در حاشیه مانور امدادی آغاز عملیات راهداری زمستانی استان کرمان افزود: تمام واحدهای عملیاتی راهداری و حمل و نقل جاده ای از امروز در 22 گردنه برفگیر کرمان مستقر می شوند و جاده های این استان را بطول 927 کیلومتر پوشش می دهند.
    وی اظهار کرد: به منظور بازنگهداشت راهها در فصل زمستان نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه به منظور کمک و امدادرسانی به مردمی که در گردنه ها گرفتار می شوند در گردنه ها و مسیرهای برفگیر مستقر هستند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: کاربران و رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را بخصوص در فصل زمستان و محورهای برفگیر رعایت کنند و امکانات ایمنی، لباس گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا کمترین حادثه را در جاده های استان کرمان باشیم.
    وی ضمن تقدیر از تلاش بی دریغ و خستگی ناپذیر راهدارها و پلیس برای امدادرسانی هرچه بیشتر در جاده ها تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان دیماه هر سال با آغاز فصل سرما و بارش ها در جاده های این استان مانوری را برگزار می کند.
    محدوده زمانی عملیات زمستانی راهدارخانه ها از روز نخست دیماه تا 20 فروردین است لذا این مانور بصورت نمادین بمنظور آمادگی نیروهای امدادرسان برای عملیات اجرایی در گردنه های برفگیر انجام شده است.
    مانور آمادگی ماشین آلات راهداری و پلیس راه بمناسبت اول دیماه روز راهدار، آغاز زمستان و فرارسیدن فصل بارش ها و یخبندان در جاده ها و گردنه های برفگیر، جهت اعزام به راهدارخانه ها، پاسگاه های پلیس راه و پایگاه های امداد و نجات جاده ای از محل سه راهی باغ شاهزاده ماهان کرمان به طرف پلیس راه برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو