فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه ایلام:

تردد خودروهای فاقد پلاک در ایلام ممنوع است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: تردد خودروهای فاقد پلاک در ایلام ممنوع است

تردد خودروهای فاقد پلاک در ایلام ممنوع است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ  رضا همتی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعضا مشاهده می شود تعداد اندکی خودرو بدون داشتن پلاک به دلایل مختلف در جاده ها تردد می کنند ولی بایستی همه بدانیم این موضوع خلاف قانون بوده و تحت هیچ شرایطی هیچ توجیهی برای این موضوع پذیرفته نیست و مامورین پلیس راه و یا سایر واحدهای انتظامی آنها را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

    وی اظهار داشت: برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در را هها حرکت می کند باید دارای شماره باشد و رانندگی با وسیله نقلیه ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد ممنوع است و استثنایی در این خصوص وجود ندارد و بایستی قبل از خروج خودروهای نو از نمایندگی شماره پلاک آن نصب شود.

    همتی زاده ادامه داد: موضوع نصب پلاک یک موضوع مهم بوده و شناسه هر وسیله پلاک آن است که در صورت نداشتن ،هم در مظان اتهام قرار خواهد داشت و هم از نظر پلیس راه منع تردد دارند.

    رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون 6 ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

    وی در پایان گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 13 خوررو فاقد پلاک توسط ماموران پلیس راه توقیف و روانه پارکینگ شده اند و پس از سیر مراحل قانونی و مجازات های مربوطه با نصب پلاک ترخیص خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط