فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان:

سهم جاده در تصادفات استان سمنان کاهش یافت

عصر خودرو- مدیرکل راه و ترابری استان سمنان بابیان اینکه سهم جاده در تصادفات استان بسیار ناچیز است، گفت: تأمین اعتبارات برای اصلاح راه‌ها در راستای به صفر رساندن حوادث نیازمند توجه مسئولان است.

سهم جاده در تصادفات استان سمنان کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالمجید نژاد صفوی پیش از ظهر پنج‌شنبه به مناسبت روز راهدار به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان بابیان اینکه درصد تقصیرات جاده‌ای در تصادفات استان بسیار ناچیز شده است، ابراز داشت: بیشترین تصادفات جاده‌ای مربوط به خودرو پراید است که اگر ایمن‌سازی خودرو و تجهیزات، اصلاح راه‌ها و خطای انسانی بهبود پیدا کند به‌مراتب شاهد تلفات کمتری در حوزه راه‌ها خواهیم بود.

    وی بابیان اینکه برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد نیازمند زیرساخت‌های لازم ازجمله راه‌سازی هستیم، افزود: تنها برای احداث یک کیلومتر نیوجرسی در اطراف مومن‌آباد سمنان 330میلیون تومان اعتبار نیاز است که در راستای ارائه خدمت‌رسانی بیشتر و کاهش تلفات نیاز به همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

    توجه به امور فرهنگی در سطح جاده‌های سمنان

    مدیرکل راه و ترابری استان سمنان بابیان اینکه امور فرهنگی در سطح جاده‌های استان به‌خوبی اعمال می‌شود، ابراز داشت: نصب تابلوهایی که ریشه در عقاید دینی و مذهبی دارد، افزایش سکوهای نماز در محورهای مواصلاتی و نام‌گذاری تقاطع‌های غیر هم‌سطح به نام شهدا و همچنین احداث پارک راهداری در دامغان و گرمسار ازجمله اقداماتی به شمار می‌رود که در این حوزه صورت گرفته است.

    نژاد صفوی در ادامه تصریح کرد: واگذاری راهداری به بخش خصوصی از اقداماتی بود که برای نخستین بار در استان سمنان به‌صورت پایلوت کلید خورد و با این اقدام بخش عظیمی از مشکلات این حوزه برطرف شد.

    وی افزود: اصلاح شیب شیروانی جاده، وجود شیار حاشیه راه و تغییر مبلمان‌های جاده‌ای توانست تا حد بسیاری تلفات این حوزه را کاهش دهد که در این مورد نیز به‌صورت پایلوت کشوری هستیم.

    نژاد صفوی اضافه کرد: کارکنان و عوامل راهداری در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی گرما و زمستان میزبان قدم‌های زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) هستند لذا این افراد با کمترین دریافتی بیشترین زحمت و سختی را متحمل می‌شوند که باید در موضوع حقوق و دستمزد این افراد مساعدت بیشتری صورت گیرد.

    در این مراسم جمعی از کارکنان راهداری استان سمنان تجلیل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو