فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۰۰۰»

مردم در پمپ‌بنزین‌ها تجمع نکنند

سوخت به اندازه کافی پیش‌بینی شده‌است

عصر خودرو- سخنگوی مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه مشکل خاصی در رابطه با سوخت وجود ندارد، گفت: مردم در پمپ بنزین‌ها تجمع نکنند و همانند روزهای عادی میزان سوخت خود را تامین کنند.

مردم در پمپ‌بنزین‌ها تجمع نکنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، بشهنام سعیدی (سخنگوی مدیریت بحران کشور)  در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده پس از زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته گفت: بعد از زمین لرزه 5.2 ریشتری 13 زمین لرزه داشته‌ایم که بزرگترین آن 2.6 بوده است که در ساعت 4:39 بامداد اتفاق افتاده است در حال حاضر شهر آرامش دارد و تحقیقات میدانی و مانیتورینگ ما نشان دهنده آرامش مردم در شهر است.

    وی افزود: مردم در شب گذشته با حفظ آرامش خود کمک بسیار زیادی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد اما همان طور که دیشب نیز به آن اشاره کردیم از مردم خواهش می کنیم که ضمن ادامه حفظ آرامش خود نکات احتیاطی را در دستور کار خود قرار دهند و هوشیاری کامل را داشته باشند.

    سعیدی تاکید کرد:‌ درحال حاضر در مقابل پمپ‌بنزین‌ها تجمعاتی مشاهده می‌شود در حالی که مشکل خاصی در رابطه با سوخت وجود ندارد و ضرورتی هم نیست که مردم در پمپ بنزین‌ها تجمع کنند و باید مثل روز عادی میزان سوخت خود را تامین کنند. به صورت 24 ساعته سوخت به اندازه کافی پیش بینی شده است.

    سخنگوی مدیریت بحران کشور تاکید کرد:‌ این نکته هم باید مدنظر قرار گیرد مردم نباید به شایعات توجه کنند مرجع رسمی هر گونه اطلاعات و اخبار در حوزه مخاطرات طبیعی و به ویژه زلزله صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی هستند که اطلاعات را از مراجع رسمی و ذیصلاح کسب می‌کنند.

    وی افزود: اخبار در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار می‌گیرد در شب گذشته پنج دقیقه پس از وقوع زمین لرزه اولین مصاحبه انجام شد و به اطلاع مردم رسید که مکان و زمان زلزله چه بوده است. هر تصمیم جدیدی که اتخاذ شود خدمت مردم عرض خواهیم کرد. دستگاه‌های علمی و تخصصی به صورت مستمر جلساتی را برگزار می‌کنند و پیگیر رصد و پایش مناطق هستند. در حال حاضر نیز در حال پیگیری هستند و از طریق سیستم‌های خود اوضاع را پایش می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط