فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه ایلام:

۴۵ درصد تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: ۴۵ درصد تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه است.

۴۵ درصد تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ رضا همتی زاده   اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان به صورت روان است و در این راستا مشکل خاصی نداریم.

    وی ادامه داد: با توجه به این روزهای پایانی آذر ماه را طی می کنیم لازم به ذکر است این نکته را اعلام کنم که در تجزیه و تحلیلی که در بحث تصادفات در آذر ماه توسط کارشناسان صورت گرفت برآورد شد که 45 درصد از تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

    وی افزود: لذا از همه رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد می کنند سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند، همچنین لازم به ذکر است که ما از دوربین های ثبت تخلفات که در محورهای مواصلاتی نصب و فعال هستند از این دوربین ها استفاده می کنیم و با تخلف و سرعت غیر مجاز در این راستا برخورد خواهیم کرد.

    وی تصریح کرد: همچنین دوربین هایی را در اختیار کارشناسان تصادفات واحدهای گشتی در سطح محورهای مواصلاتی قرار داده ایم و به شدت با سرعت غیر مجاز خودروهای که این نکات را رعایت نمی کنند برخورد می شود.

    حل مشکلات مسیر  زرنه به چهل زری

    رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از همه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی تردد می کنند درخواست داریم سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و از سبقت غیر مجاز پرهیز کنند زیرا وقتی برنامه ریزی در این راستا نداشته باشند با سرعت حرکت می کنند که این منجر به تصادفاتی می شود.

    همتی زاده با اشاره به این که جاده مسیر زرنه به چهل زری با توجه به زلزله در استان کرمانشاه، دست اندازهای زیادی داخل آن ایجاد شد و همچنین در بحث امنیت این جاده با توجه به تردد ایلامی ها برای کمک رسانی به زلزله زدگان در این راستا، گفت: این مورد را در دستور کار قرار خواهیم داد و از فرمانده پاسگاه بازدیدی به آن قسمت ها داشته باشند و تمام نواقصاتی آن محور احصا می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو