فونیکسریمکسبهتام

معاون هماهنگ کننده ناجا:

تلفات جاده ای در کشور ۵۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با تلاش های انجام شده، تلفات جاده ای در سطح کشور ۵۰ درصد کاهش یافته است.

تلفات جاده ای در کشور ۵۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایوب سلیمانی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری مهد سلحشوری، دلاوری، دینداری، وطن پرستی، دشمن ستیزی، اصالت و سلامت در عمل است و در زمان های مختلف در حوزه دفاع از مرز و بوم کشور به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شاهد شجاعت، مردانگی، از خودگذشتگی و جان فشانی های مردم و جوانان بسیجی، سپاهی، نیروی انتطامی و ارتش بوده ایم.

    وی در ادامه گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در طول تاریخ حافظ مرزهای دینی و جغرافیایی مرزی منطقه ای بودند از همین رو دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تلاش های زیاد به منظور فتنه افکنی در کشور نتوانستند به قلب ایران دسترسی پیدا کنند.

    نیروی انتظامی نقش موثری در برقراری امنیت در جامعه دارد

    معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان عظیم در حفظ امنیت کشور در طول، عرض و مرزهای ایران حضور ویژه دارد و برای ارائه خدمات بیشتر به مردم جامعه به پایش، کنترل، نظارت و بازدیدهای دائمی نیاز دارد.

    سلیمانی با اشاره به ارائه هشت هزار و 900 خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: از مجموع خدماتی که در کشور انجام می‌شود بیش از شش هزار عنوان خدمت توسط نیروهای انتظامی صورت می‌پذیرد چراکه یکی از اهداف مهم انقلاب خدمت به مردم شریف و مومن است.

    وی عنوان کرد: ارتباط با مردم در مناطق پرخطر که افراد بیشتر دچار مشکل می شوند و مراقبت ویژه ناجا را می‌طلبدو حضور نیروی انتظامی نقش بسیار موثر و مهم تلقی می‌شود که با شناسایی این مناطق باید در راستای حفظ آرامش و امنیت جامعه تلاش کرد.

    کاهش تصادفات و تلفات جاده ای  از مهمترین اهداف پلیس راه است

    معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه کاهش تصادفات و تلفات جاده ای یکی از موضوعاتی است که پلیس راه به طور جدی آن را پیگیری می‌کند، عنوان کرد: در 10 سال گذشته با توجه به افزایش خودروها تلفات جاده ای کاهش 50 درصدی پیدا کرده است.

    سلیمانی با توجه به اینکه در 10 سال گذشته با وجود 11 میلیون خودرو تعداد تلفات 29 هزار نفر بوده است، یادآور شد: سال گذشته با تردد 20 میلیون خودرو در سطح کشور تعداد تلفات جاده ای به 15 هزار نفر رسیده است.

    وی افزود: مسائل مربوطه در جاده ها مجموعه ای بین بخشی است و بنابراین راه و راهداری وظیفه بهسازی و نصب دوربین ها برای پایش جاده ای دارد و همچنین شهرداری ها کنترل وضعیت شهرها و نیروی انتظامی نیز گشت و حضور به موقع را بر عهده دارند.

    معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اقدامات قابل قبول و مطلوب نیروی انتظامی طی یک سال گذشته، گفت: اصلاح جاده ها، رفع کمبود نیروی انسانی، واگذاری خودروهای مورد نیاز برای استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو