فونیکسریمکسبهتام

احداث ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹

عصر خودرو- فولکس‌واگن برنامه دارد با سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری تا پایان سال ۲۰۱۹ در آمریکا تعداد ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی تاسیس کند.

احداث ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، خودروسازی فولکس‌واگن با سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری در تامین زیرساخت‌های ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی تصمیم دارد تا سال 2019 تعداد 2800 پمپ برق در آمریکا دایر کند.

    فولکس‌واگن متعهد به ساخت یک شبکه شارژ خودروهای برقی در ایالات متحده آمریکا است. طبق گزارش رویترز، بخش برقی فولکس‌واگن تا پایان سال 2019 برای نصب 2800 ایستگاه شارژ در 17 شهر بزرگ این کشور برنامه‌ریزی کرده است.

    این خودروساز حدود دو میلیارد دلار هزینه می‌کند و تقریبا نیمی از این سرمایه‌گذاری را در کالیفرنیا انجام می‌دهد. این مبلغ ممکن است مقدار زیادی پول به نظر بیاید، اما باید توجه داشت که فولکس‌واگن در ماه فوریه مجبور به پرداخت بیش از 20 میلیارد دلار برای جبران رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی شد.

    برای مقایسه، در ماه آوریل "تسلا" گفت که تا پایان سال، 10 هزار جایگاه سوپرشارژر خواهد ساخت. تقریبا 5 سال طول کشید تا این شرکت 5400 تا از آنها را نصب کند.

    "تسلا" قول داده است که سال جدید تعداد ایستگاه‌های شارژ را از 9 هزار به 15 هزار افزایش دهد. اولین ایستگاه شارژ تسلا در ماه نوامبر شروع به کار کرد.

    تسلا نیز مشکلات خاص خود را دارد. این شرکت نمی‌تواند 35 هزار خودروی تسلا 3 را که پیش فروش کرده با سرعت کافی تولید کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط