فونیکسریمکسبهتام

شهرضا کمترین نرخ کرایه تاکسی در استان را دارد

عصر خودرو- شهردار شهرضا گفت: کرایه تاکسی در شهرضا ۳۵۰ تومان است در حالی که کمترین نرخ کرایه تاکسی در استان اصفهان ۵۰۰ تومان است.

شهرضا کمترین نرخ کرایه تاکسی در استان را دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رحیم جافری ظهر دوشنبه در مراسم جشن روز ملی حمل و نقل که در شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: دو گونه حمل و نقل جاده ای و ریلی در شهرضا وجود دارد.

    وی با بیان این که شهرستان از نظر حمل و نقل در کشور جایگاه ویژه دارد، افزود: وجود بیش از دو هزار خودرو سنگین در شهرضا که نزدیک به 40 هزار خانوار را پوشش می دهد بیانگر این موضوع است.

    شهردار شهرضا تصریح کرد: از 37 دفتر تاکسی تلفنی که در شهرضا فعالیت دارد چهار مرکز به تاکسی ویژه بانوان اختصاص دارد.

    وی با اشاره به این که شهرداری شهرضا دارای 60 دستگاه اتوبوس است، افزود: از این تعداد 43 دستگاه در سطح شهرستان فعال هستند.

    جافری با اشاره به این که اتوبوس های فعال در شهرستان روزانه هشت هزار کیلومتر طی می کنند، گفت: این مسئله به این دلیل است که شهرداری شهرضا به خارج از محدود شهری خود هم سرویس می دهد.

    وی ادامه داد: دورترین روستا از شهر 60 کیلومتر است و همچنین شهروندان این شهرستان در شهر منظریه و روستاهای دیگر برای رفاه مردم این خدمت را ارائه می دهند.

    شهردار شهرضا با بیان این که میانگین عمر مفید اتوبوس‌ها 11 سال است، افزود: متاسفانه اتوبوس‌های درون شهری شهرضا بیش از دو برابر عمر مفید خود کار کرده اند.

    وی با اشاره به این که هزینه هر سفر با اتوبوس 765 تومان است، تصریح کرد: این مبلغ باید به وسیله دولت، شهرداری و مردم به نسبت برابر یک سوم تأمین شود اما چون دولت‌ به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده‌ شهرداری مجبور بوده بخشی از سهم دولت را از مردم وصول کند.

    جافری تاکید کرد: در شهرضا 600 تاکسی خطی، بی‌سیم گردشی و تلفنی وجود دارد که با وجود مشکلات فراوان همچنان با صبوری به ارائه خدمات به شهروندان شهرضایی ادامه می‌دهند.

    وی اضافه کرد: وقتی قیمت لوازم یدکی و سوخت خودرو گران می‌شود، لازم است، نرخ کرایه تاکسی نیز زیاد شود تا رانندگان تاکسی بتوانند راحت‌تر امرار معاش کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو