فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور یزد خبر داد:

توقیف موتورسیکلت با حرکات نمایشی و تردد بدون کلاه ایمنی در یزد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به لزوم رعایت قانون و مقررات ترافیکی در سطح معابر گفت: حرکات نمایشی و تردد بدون کلاه ایمنی منجر به توقیف موتورسیکلت می شود.

توقیف موتورسیکلت با حرکات نمایشی و تردد بدون کلاه ایمنی در یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ منصور جمشیدی  با اشاره به اینکه پلیس برای ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح جامعه اقداماتی را انجام داده است، اظهار داشت: خوشبختانه فرهنگ استفاده از موتورسیکلت و خودرو در بحث عبور و مرور نسبت به سال‌ های گذشته ارتقاء پیدا کرده اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که باید برای آن تلاش کرد.

    وی با بیان اینکه با بهبود شرایط، انتظارات مردم نیز افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: هر اندازه که امنیت پایدارتر شود، سطح انتظارات نیز بالاتر می رود و مردم نیز از پلیس انتظار دارند در این زمینه جدی تر فعالیت داشته باشد و در بحث کنترل ترافیک و فرهنگ ترافیکی نیز عملکرد بهتری از خود بجای بگذارد.

    رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در سطح استان اضافه کرد: طرح برخورد با موتورسیکلت ‌سواران متخلف در سطح شهر ادامه دارد و بر اساس قانون و آنچه که در قوانین راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است، با متخلفان برخورد خواهد شد.

    وی درباره مواردی که منجر به توقیف موتور سیکلت می ‌شود، عنوان کرد: عبور از پیاده‌رو، نداشتن کلاه ایمنی و انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت جزو تخلفاتی است که در صورت رؤیت شدن از سوی پلیس حتما با آن برخورد می‌شود.

    جمشیدی تصریح کرد: مرتکب شدن به چنین تخلفاتی ضمن اینکه موتورسیکلت سوار متخلف جریمه خواهد شد، نسبت به توقیف آن نیز اقدام می ‌شود.

    وی بیان داشت: بر این اساس اگر موتورسیکلت برای بار اول توقیف شده باشد به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد بود و راکب موتور سیکلت نیز باید دوره های آموزشی را طی کند که این روند، فرآیند ترخیص موتورسیکلت محسوب می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو