فونیکسریمکسبهتام

در گفت‌وگو با مدیر واحد خدمات پس از فروش آسان موتور مطرح شد؛

صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور

عصر خودرو- آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران از هفته گذشته طرح بازدید رایگان زمستانه محصولات آسان موتور را آغاز کرده است.

صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این طرح تا 30 آذرماه برقرار است و مالکین خودروهای هیوندای می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مجاز شرکت آسان موتور در سراسر کشور از امتیازات این طرح شامل بازدید رایگان و تخفیف در روغن‌موتور و اجرت تعمیرات بهره‌مند شوند. در زمینه این طرح با مهندس گودرزی، مدیر واحد خدمات پس از فروش آسان موتور به گفت و گو نشستیم.

    گودرزی در مورد اصلی‌ترین اهداف این کمپین گفت:"هدف اصلی ما در این کمپین ایجاد آرامش و اطمینان خاطر به مالکین محصولات هیوندای در زمینه سلامت خودروها و رانندگی ایمن در فصل زمستان است. آسان موتور به‌عنوان نماینده هیوندای در سال‌های گذشته نیز این کمپین را اجرا کرده است و در ادامه کمپین‌های فصلی، امسال نیز کمپین زمستانه آسان موتور را با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته اجرا کرده‌ایم."

    وی افزود:"رانندگی در آب‌وهوای سرد زمستان شرایط متفاوتی نسبت به فصول دیگر سال دارد ضمن آنکه در این فصل شرایط جاده‌ها نیز متفاوت است. هدف ما نگه‌داشتن خودرو در شرایط فنی مناسب است تا از این طریق از احتمال بروز تصادف در فصل زمستان کاسته شود ضمن آنکه علاوه بر افزایش ایمنی در حرکت خودرو، از طریق این کمپین، رفاه سرنشینان را در فصل سرد سال تامین می‌کنیم."

    وی در زمینه فرآیند کاری در کمپین زمستانه شرکت آسان موتور گفت:"ما چک لیستی را برای این منظور آماده کرده‌ایم که شامل بخش‌های خارجی خودرو و بخش‌های فنی و رفاهی است. تمام این موارد به‌طور کامل به‌صورت رایگان کنترل می‌شوند. به‌علاوه از طریق دستگاه عیب‌یاب خودروهای هیوندای، عملکرد موتور و گیربکس و سیستم‌های الکترونیکی خودرو کنترل می‌شود. درنهایت اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد به مالک اطلاع داده می‌شود تا در صورت تائید ایشان، نسبت به تعویض قطعات و تعمیر اقدام شود."

    مدیر واحد خدمات پس از فروش آسان موتور در زمینه اصلی‌ترین اقداماتی که در این کمپین بر روی خودروها انجام می‌شود گفت:"یکی از مهم‌ترین مواردی که در فصل زمستان باید کنترل شود سیستم‌های الکترونیکی خودرو است. در این فصل به دلیل افزایش مصرف تجهیزات برقی خودرو شامل گرم‌کن صندلی‌ها و غربیلک فرمان، فن بخاری و المنت‌های شیشه عقب، سیستم برقی خودرو و باتری نیاز به مراقبت فنی ویژه خواهد داشت. به‌علاوه استارت خودرو در فصل سرد نیاز به توان بیشتری از باتری دارد و به همین دلیل وجود هر مشکلی در باتری و سیستم برقی خودرو در این فصل می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در این طرح اگر باتری خودرو ضعیف باشد ابتدا عملکرد باتری توسط دستگاه مخصوصی کنترل شده و در صورت نیاز با هماهنگی مالک شارژ مجدد و یا تعویض می‌شود."

    وی در زمینه سایر اقدامات انجام گرفته در این طرح گفت:"علاوه بر سیستم برقی، در این طرح سیستم احتراق، سوخت‌رسانی، انژکتورها و پمپ‌بنزین نیز کنترل می‌شود. به‌علاوه در این فصل به دلیل شرایط متفاوت جوی در جاده‌ها، سیستم روشنایی خودرو اهمیت بالایی دارد چراکه هم باید امکان دیدن محیط اطراف برای راننده وجود داشته باشد و در عین حال سایر خودروها بتوانند در آب‌وهوای نامناسب، خودرو را تشخیص دهند و به همین دلیل ما به‌طور کامل چراغ‌های جلو و عقب، راهنما، فلاشر و مه‌شکن‌ها را بررسی می‌کنیم."

    در زمستان به دلیل احتمال لغزندگی جاده‌ها، سیستم ترمز و تایرها نیز اهمیت بالایی دارند و این دو بخش به‌طور کامل در طرح بازدید زمستانه آسان موتور مورد بررسی قرار می‌گیرند.

    مدیر واحد خدمات پس از فروش آسان موتور در این زمینه گفت:"لنت‌ها، لوله‌ها و شیلنگ‌های انتقال روغن ترمز، سطح روغن ترمز و اتصالات ترمز در این طرح به طورکامل بازدید می‌شود. به‌علاوه تایرها نیز اهمیت بسیار بالایی دارند. انتخاب تایر بسیار مهم است چراکه چسبندگی خودرو به سطح جاده از این طریق حاصل می‌شود و در صورت نامناسب بودن تایر، به‌ویژه در شرایط لغزنده بودن مسیر احتمال بروز حادثه افزایش پیدا می‌کند. ما تایرها را به‌طور کامل از جنبه‌های مختلف ازجمله میزان باد استاندارد و آج تایر بررسی می‌کنیم و در صورت نیاز پیشنهاد تعویض آن را به مالک ارائه می‌شود. البته ممکن است در این بررسی‌ها به ساییدگی نامناسب تایرها برسیم که برای رفع آن نیاز به تنظیم دوباره زوایای چرخ است."

    گودرزی افزود:"موضوع بعدی در این زمینه سیستم خنک کاری خودرو است. برای این منظور رادیاتور و شیلنگ‌ها از نظر ظاهری و نشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند ضمن آنکه سطح ضد یخ و آب شیشه‌شوی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. عملکرد بخاری خودرو و گرم‌کن شیشه‌های جلو و عقب و برف‌پاک‌کن‌های جلو و عقب بررسی می‌شوند و اگر نیاز باشد با هماهنگی مالک تعویض می‌شوند."

    وی در زمینه روغن موتور به کار رفته در این طرح گفت:"آسان موتور روغن موتور کاسترول را برای محصولات هیوندای توصیه می‌کند. در این طرح 20% تخفیف برای روغن موتور و 10% تخفیف نیز روی اجرت سرویس‌های ادواری در نظر گرفته شده است."

    وی در پایان افزود:"در این طرح همه خودروهای هیوندای تحت پوشش این کمپین قرار می‌گیرند و بدون توجه به اینکه خودرو از آسان موتور خریداری شده است یا خیر، هر خودرو وارداتی هیوندای می‌تواند در این طرح شرکت کند."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو