فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان:

آژانسهای تاکسی تلفنی حق بکارگیری خودروهای دیگر شهرها و استانها را ندارند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: آژانس های تاکسی تلفنی فعال دراین شهرستان، حق بکارگیری خودروهایی که شماره پلاک آنها مربوط به دیگر شهرهای این استان و سایر استان ها است را ندارند.

آژانسهای تاکسی تلفنی حق بکارگیری خودروهای دیگر شهرها و استانها را ندارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ عباس مظفری روز شنبه   افزود: اگر مدیران آژانس های تاکسی تلفنی نسبت به این کار مبادرت کنند در این صورت با آنان برابر با قانون و مقررات رفتار خواهد شد.
    وی اظهار کرد: تاکسی هایی می توانند در آژانس های تلفنی شهر زنجان فعالیت کنند که شماره پلاک خودروی آنان مربوط به شهرستان زنجان باشد.
    مظفری افزود: اگر ماموران پلیس راهور شهرستان زنجان این خودروها را در حال جابجایی مسافر ببینند مدارک خودرو و راننده را ضبط و براساس قانون و مقررات با آژانس خاطی برخورد خواهند کرد.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان، تردد خودروهای سنگین در سطح خیابان های شهر زنجان را نیز مغایر با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خواند و گفت: عوامل پلیس راهور زنجان در صورت مشاهده این خودروها در سطح شهر، بلافاصله رانندگان را متوقف و در صورت نداشتن مجوز تردد، نسبت به اعمال جریمه اقدام خواهند کرد.
    وی با تاکید براینکه پلیس راهور زنجان براساس قانون و مقررات همواره با رانندگان خاطی خودروهای سنگین برخورد می کند، تصریح کرد: برخی مواقع رانندگان خودروهای سنگین با سرعتی بالا در سطح خیابان های شهر زنجان حرکت می کنند که این رانندگان نیز باید به هوش باشند چراکه پلیس به محض مشاهده با آنها برخورد قانونی شدیدتری خواهد کرد.
    به گزارش ایرنا، عابران و رانندگان خودروهای سواری نیز از تردد کامیون ها و تریلرها در سطح خیابان های شهر زنجان به خاطر خطرات ناشی از تردد این خودروهای سنگین، بسیار گله مند هستند و انتظار دارند پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به آنها ندهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو