فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

پرچمدار پیشرو فرانسوی

عصر خودرو- سیصدوهفتاد و دومین شماره هفته‌نامه خودروامروز به همراه ضمیمه های "موتورسیکلت" و آینه بغل" منتشر شد.

پرچمدار پیشرو فرانسوی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در رویداد این هفته، بخش نخست گفتگوی اختصاصی با سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا، را با تیتر "تاثیر روانی توقف ثبت سفارش بر گرانی 30 درصدی خودروهای خارجی" می خوانیم.  آغاز تولید انبوه هایما S5 توربو  نیز دیگر عناوین خبری رویداد این هفته هستند.

    این هفته وضعیت انواع تیغه برف پاک کن به همراه فهرست قیمت انواع برف پاک کن را بررسی خواهیم کرد؛ همچنین به بررسی خودرو کره ای کیا پیکانتو و دلایل خرید این خودرو می پردازیم. در ادامه نیز با آزمایش فنی و بررسی خودرو DS7 Crossback در پاریس  با شما خواهیم بود. از دیگر مطالب این بخش میتوان به "سرمایه گذاری دهه هشتادی" که به بررسی قیمتی خودروهای ارزان قیمت دهه هشتاد میلادی و تاثیر آن در آینده قیمتی این برندها می باشد و همچنین نکاتی در مورد نسل جدید هوندا آکورد اشاره کرد. در ادامه گفت و گو با مدیر واحد خدمات پس از فروش آسان موتور در مورد کمپین زمستانی آسان موتور را خواهیم داشت. بررسی خودروهایی با بازه قیمتی 50 تا 100 میلیون تومان در بازار ایران و بخش پرسش و پاسخ از دیگر مطالب این بخش می باشند.

    این هفته ضمیمه موتورسیکلت، به بررسی مشخصات فنی موتورسیکلت کروز با تیتر " گربه دو پا" می پردازد. همچنین مروری خواهیم داشت بر بازار موتورسیکلت های کم حجم موجود در بازار ایران که در سال گذشته پرطرفدار بوده اند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به مسابقات موتور جی پی 2018 و با لیست قیمت های موتورسیکلت های موجود در بازار ایران و بررسی موتورسیکلت آپاچی این بخش را به پایان می بریم.

    در  ضمیمه  "آینه بغل" نیز نگاهی کوتاه به مسیر زندگی اسکانیا تا به امروز خواهیم انداخت. در ادامه ملاقاتی با کرایسلر نیویورکر بروکهام کوپه 1975 داریم و در مورد قیمت گذاری خودروهای کلاسیک در فضای مجازی صحبت خواهیم کرد. و این بخش را نیز با بررسی خودروهای کلاسیک خاص موجود در بازار کشور با پایان می رسانیم.

    خودروامروز 372 را به همراه ضمیمه های "موتورسیکلت" و "آینه بغل"  از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو