فونیکسریمکسبهتام

در راستای برنامه‌های بلندمدت توسعه‌ای پرشیا‌ خودرو انجام گرفت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان

عصر خودرو- شرکت پرشیا خودرو در راستای فعالیت‌های زیرساختی در زمینه پرورش و توسعه منابع انسانی خود، تفاهم‌نامه‌ای با اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضاء کرد.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴:۰۰
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیاخودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیاخودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیاخودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات BMW در ایران، روز یکشنبه گذشته در راستای توسعه روزافزون فعالیت‌های زیرساختی در زمینه پرورش و توسعه منابع انسانی خود، این بار به‌منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری‌های آموزشی- پژوهشی تفاهم‌نامه‌ای با اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضاء کرد.
از اهم فعالیت‌های مشترک اتاق و پرشیاخودرو می‌توان به همکاری دوجانبه پرشیاخودرو با اتاق در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و غیر فنی، معرفی نیروی متخصص از آلمان و بخصوص مدارس فنی و حرفه‌ای آلمان به پرشیا خودرو جهت تکمیل کادر پرسنلی مدیریتی و تخصصی، شناسایی و معرفی مراکز معتبر آموزشی آلمان و همکاری در برگزاری کلاس‌ها در شرکت و یا اعزام تیم به کشور آلمان در راستای فعالیت‌ها و نیازهای پرشیا خودرو، انتخاب شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان طرح پایلوت در استقرار سیستم آموزش فنی و حرفه‌ای آلمان در حوزه مرتبط خودرو، استفاده اتاق از زیرساخت‌ها، تخصص، منابع آموزشی و توانمندی‌های پرشیا خودرو جهت برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی در شرکت و یا اتاق در حوزه غیر فنی و فنی و همچنین حمایت پرشیا خودرو از سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت برگزار شده توسط اتاق، اشاره کرد.
اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، در تاریخ 30 تیر 1354 در اداره ثبت شرکت‌ها در ایران ثبت شد. در آغاز این اتاق با 137 شرکت عضو ایرانی و آلمانی شروع به فعالیت کرد. امروز این اتاق بیش از 2000 شرکت عضو دارد و به یکی از قوی‌ترین اتاق‌های بازرگانی خارج آلمان مبدل شده است. این اتاق موسسه‌ای مهم در روابط تجاری بین دو کشور آلمان و ایران است. همچنین اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان تنها اتاق بازرگانی اروپایی مستقل در ایران است. اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان علاوه بر خدمات متعدد به شرکت‌ها و اشخاص حقیقی این امکان را می‌دهد که روابط تجاری جدیدی بین دو کشور برقرار نمایند و همکاری‌های موجود را توسعه بخشند. این اتاق همواره در زمینه آموزش نیز فعالیت دارد و اتاق‌های بازرگانی آلمان در 125 نقطه مختلف جهان خدمات خود را ارائه می‌دهند. این شبکه جهانی همواره در کشورهای حائز اهمیت گسترش خواهد یافت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط