فونیکسریمکسبهتام

افتتاح رسمی خط تولید انبوه هایما S۵ توربو!

عصر خودرو-صبح امروز طی مراسمی خط تولید انبوه هایما S۵ توربو به‌صورت رسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت ایران خودرو در محل تأسیسات ایران خودرو خراسان افتتاح گردید.

افتتاح رسمی خط تولید انبوه هایما S۵ توربو!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، در آغاز این مراسم که با همراهی ویژه چند تن از صاحب منسبان شرکت خودروسازی هایما (Haima) برگزار شد، خبرنگاران حوزه خودرو پس از افتتاح رسمی خط تولید توسط بیژن بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان و چِن گائوچائو معاون مدیرعامل کمپانی هایما، به بازدید از این مجموعه پرداخته و با قسمت‌های مختلف آن آشنا شدند.
    در ادامه مراسم، زاهدی فرد با اشاره به اینکه چشم‌انداز خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند در کشور تا سال 1400 حداقل 260 هزار دستگاه در سال خواهد بود عنوان کرد: در اهداف استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو این‌طور برنامه‌ریزی شده که حداقل 25 درصد از این رقم در ایران خودرو خراسان به تولید برسد. وی ادامه داد: در برنامه 5 ساله ایران خودرو خراسان که هم‌اکنون سه سال از آن را پشت سر گذاشته‌ایم، معرفی و تولید سالیانه یک محصول جدید در دستور کار بوده و تا کنون سه خودروی هایما S7، هایما S7 توربو و سوزوکی ویتارا فیس‌لیفت و در تازه‌ترین قدم هایما S5 به سبد محصولات افزوده و راهی بازار شده است. امیدواریم تا سال آینده نیز بتوانیم شاهد تولید سوزوکی ویتارا جدید در این مجموعه باشیم. زاهدی فرد همچنین اضافه کرد: نصب و راه‌اندازی خطوط بدنه S7 و S5 در بازه ده روزه و تولید بدون نقص این دو و ورودشان به بازار مصرف نشان از توانمندی و تخصص مهندسان ایران خودرو دارد.
    پس از صحبت‌های مدیرعامل ایران خودرو خراسان، چِن گائوچائو معاون مدیرعامل شرکت خودروسازی هایما در سخنانی گفت: هایما تجربه‌ای 30 ساله در تولید خودرو داشته و سابقه همکاری 15 ساله با کمپانی مزدا زیربنای مدیریتی و فنی مستحکمی برای این شرکت فراهم کرده است. هایما در چین از نظر طراحی خودروهای سبک، کاربردی و مورداطمینان جزء پیشروان بازار بوده و مدل S5 نیز نتیجه همکاری سه ساله این شرکت با شرکت طراحی LD'A ایتالیا است.
    معاون مدیرعامل هایما در ادامه خاطر نشان کرد: تولید این محصول با همکاری نزدیک بین هایما و برندهای معتبری همچون بوش، پانچ، اتولیو و دیگر نام‌های برتر دنیا صورت گرفته است. همچنین هایما S5 پس از پشت سر گذاشتن چند میلیون کیلومتر تست دوام، ده‌ها هزار تست ارتعاش، صدها هزار کیلومتر تست انطباق با جاده‌های مختلف (کوهستانی و بیابانی و...) ثابت کرده که یک کراس‌اوور قابل‌اطمینان و پایدار است.
    ویلیام دانگ مدیرعامل هایما در ادامه سخنان معاون خود با اشاره به آغاز تولید انبوه دومین محصول مشترک این برند و شرکت ایران خودرو اظهار داشت: هایما تاکنون با ده‌ها کشور وارد همکاری شده و محصولات خود را به خاورمیانه، شمال آفریقا، آسیای جنوب شرقی، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی صادر کرده و با اتکا به این تجربه، به "نماینده تولیدکنندگان چینی بدل گردیده است. تولید انبوه S5 در ایران نقطه عطف همکاری این دو شرکت بوده و هایما نه تنها همکاری با شریک فوق العاده خود در ایران را ادامه خواهد داد بلکه با بررسی  ذائقه مشتریان ایرانی به توسعه سبد محصولات خود خواهد پرداخت. همچنین  سرمایه گذاری های کلانی در جهت بهبود خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان، شناساندن بیش از پیش برند هایما به مردم ایران و در نهایت رهبری بازار شاسی بلندهای این کشور انجام خواهد شد.
    در انتها مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو به اشاره به عمر سه ساله همکاری این شرکت با کمپانی هایما و جدیت دو طرف جهت گسترش سبد محصولات، ابراز کرد: رشد اقتصادی ایران طی دهه اخیر افزایش تمایل به خودروهای شاسی بلند را در پی داشته و طبق مطالعات صورت گرفته، میزان تقاضا برای خودروهای SUV و CUV طی 9 سال اخیر 5 برابر شده است. پیام آشکار این تغییر، لزوم تدوین و برنامه ریزی شرکت ایرانخودرو در راستای افزایش تولید این محصولات بوده و در راستای تحقق این مهم، هایما S5 نیز پس از برادر بزرگتر خود یعنی S7 در ایران  به تولید انبوه می رسد.
    وی افزوده: با توجه به تجربه موفق خودروهای S7 و S5 در بازار ایران، شرکت های ایران خودرو و هایما برای ارائه محصولات باکیفیت وجدید به مصرف کنندگان ایرانی همکاری خود را توسعه خواهند داد و قطع بر یقین افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب منجر به افزایش سهم بازار طرفین این مشارکت، در بازار ایران خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو