فونیکسریمکسبهتام

برخورد رخ به رخ خودروی پراید و تیبا در زنجان سه کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

عصر خودرو- بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و تیبا در مسیر ارتباطی تهم - چورزق سه تن کشته و سه نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

برخورد رخ به رخ خودروی پراید و تیبا در زنجان سه کشته و سه مصدوم برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه خونین رانندگی حوالی ساعت 15:20 روز جمعه به علت تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ اتفاق افتاد.

    محمدعلی عظیمی اظهار کرد: بر اثر شدت تصادف و جراحات وارده، سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید در دم جان باختند و سه نفر از سرنشینان خودروی سواری تیبا نیز به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
    وی افزود: همچنین حوالی ساعت 16:30 پنجشنبه /16 آذر جاری/ نیز یک دستگاه تانکر حمل سوخت بنزین به دلیل سرعت زیاد و ترمز ناگهانی در جاده برفی و لغزنده، قیچی کرده و راننده آن مصدوم و برای درمان به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره انتقال یافت.
    عظیمی از رانندگان خودروها خواست در روزهای برفی و یخبندان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و قبل از ورود به جاده ها نیز وسایط نقلیه خود را از نظر فنی بازدید کنند تا مشکلی پیش نیاید.
    جانشین فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای رخ داده روز گذشته نیز مربوط به حوزه استحفاظی قزوین - البرز بود که در این حادثه رانندگی 56 خودرو با یکدیگر برخورد و 215 نفر مصدوم شده بود.
    به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه /15 آذر جاری/ نیز بر اثر برخورد کامیون ایسوزو در زیر پل روستای 'سایان' شهر زنجان یک عابر پیاده و حوالی شهر صائین قلعه شهرستان ابهر نیز به علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک دستگاه وانت پیکان، سه نفر از سرنشینان وانت پیکان (مادر خانواده به همراه 2 کودکش) به کام مرگ فرو رفتند.
    شدت تصادف به حدی بالا بود که مادر این کودکان در دم جان باخت و 2 فرزندش 'پسربچه 2 ساله و 9 ساله' نیز پس از انتقال به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره به کام مرگ فرو رفتند.
    برابر آمار پزشکی قانونی استان زنجان، در هشت ماهه امسال 140 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان کشته شدند که نسبت به سال گذشته 31 نفر کاهش نشان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط