فونیکسریمکسبهتام

فرماندار دهاقان خبر داد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده شهرضا-مبارکه

عصر خودرو- فرماندار شهرستان دهاقان محور ارتباطی شهرضا به مبارکه را حادثه‌خیز دانست و گفت: ۵۰ میلیارد ریال به پروژه محور شهرضا-مبارکه و ۲۰ میلیارد ریال به تکمیل زیرگذر ورودی گلشن دهاقان اختصاص یافت.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده شهرضا-مبارکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس, علی‌اصغر قاسمیان اظهار کرد: با توجه به اینکه در جاده دهاقان بروجن شاهد تصادفات هستیم در جلسات مربوطه مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  نسبت به ایمن‌سازی و نصب حفاظ بتی و جداسازی جاده اقدام کنند.

    وی افزود: لازم است تیم کارشناسی متشکل از ادارات راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راستای رفع مشکلات و ارزیابی طرح‌های موجود شهرستان اقدام کنند.

    فرماندار شهرستان دهاقان از ارزیابی و رفع مشکلات طرح‌های موجود خبر داد و گفت: پروژه‌های مربوط به روکش جاده‌های لاریچه و پوده، علی‌آباد گچی، سه راه بقیع، میدان دانشگاه آزاد، زیرگذر گلشن، سه راهه قهه، ورودی شهرک‌های صنعتی دهاقان و جمبزه و سایر طرح‌ها ارزیابی شود و مشکلات رفع شود.

    فرماندار شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: هم‌چنین با توجه به اتمام مراحل ساخت مسجد حضرت زهرا(س) واقع در بلوار کشاورز و نیاز این مجموعه به پارکینگ  و فضای سبز و آماده‌سازی آن از سوی شهرداری دهاقان به اداره کل راه و شهرسازی ارسال و همکاری لازم را مبذول کنند.

    وی محور ارتباطی شهرضا به مبارکه را حادثه‌خیز دانست و اذعان داشت: نماینده دهاقان در مجلس شورای اسلامی  50 میلیارد ریال اعتبار  به این پروژه اختصاص داد و تکمیل این پروژه  از سوی راه و شهرسازی استان پیگیری می‌شود.

    قاسمیان تصریح کرد: از محل یارانه‌های اختصاص یافته که در اختیار بنیاد مسکن بوده 150 تن قیر به شهرستان دهاقان جهت اجرای عملیات آسفالت و به‌سازی معابر به شهرداری و دهیاری‌ها تخصیص یابد.

    قاسمیان از مساعدت 20 میلیارد ریالی  در راستای تکمیل زیرگذر گلشن خبر داد و یادآور شد: هم‌چنین نماینده مجلس شورای اسلامی قول مساعدت 20 میلیارد ریالی  در راستای تکمیل و بهره‌برداری از زیرگذر ورودی شهرگلشن را داد.

    وی از مشکل تأمین اعتبار  جهت تکمیل پروژه ساخت میدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد و بیان داشت: مشکل تامین اعتبار به منظور تکمیل و ساخت میدان دانشگاه آزاد دهاقان از سوی اداره کل راه، شهرسازی و راهداری، راهداری و حمل و نقل پیگیری شود.

    فرماندارش شهرستان دهاقان متذکر شد: در ادامه ساخت سه‌راهی ‌قهه و مشکلات حقوقی در جلب رضایت مالکین، مقرر گردید موضوع به هیات سه نفره جهت تصمیم‌گیری نهایی ارجاع و بنیاد مسکن نسبت به جلب رضایت مالکان منطقه در قبال زمین معوض اقدام کنند.

    وی دهاقان را فاقد کمربندی دانست و اضافه کرد: با توجه به عدم وجود کمربندی در دهاقان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با درنظر گرفتن سهمیه، عملیات روکش آسفالت بلوار انقلاب تا میدان حکیم جهانگیرخان قشقایی با نظر مساعد انجام دهد.

    قاسمیان منطقه گردشگری دهاقان را زمینه مناسبی برای جذب گردشگر دانست و ابراز داشت: طرح مهندسی مربوط به منطقه گردشگری اردسته از سوی شهرداری تهیه و جهت تطبیق با طرح تقاطع بودجان به اداره  کل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان ارسال شود.

    وی بیان کرد: هم‌چنین مقرر شد با توجه به توافقات قبلی درباره اصلاح تقاطع بقیع بین شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت وضعیت انجام شده توسط شهرداری تهیه و جهت پرداخت هزینه آن به اداره ارسال شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو