فونیکسریمکسبهتام

میراث ماندگار برای یک پیروزی بزرگ

عصر خودرو- کادیلاک پس از ۱۴ سال غیبت در مسابقات IMSA با دست پر و با قدرت به میادین بازگشته است.این کمپانی در سری رقابتهای امسال از ۱۰ دور مسابقات ۷ دور از آنها را پیروز شد. کادیلاک در این مسابقات با خودرو جدید ۶۰۰ اسب بخاری خود موسوم به DPI-V.R شرکت کرده است و به همین مناسبت، کادیلاک برای برنده شدن در مسابقات IMSA اقدام به تولید نسخه ویژه این مسابقات کرده است.

میراث ماندگار برای یک پیروزی بزرگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» , مدلهای ATS-V و CTS-V با ظاهر ویژه این مسابقات که شامل رنگ سفید و یا سیاه، جزئیات فیبر کربن، قاب سرخ رنگ آینه های جانبی، طرح روی کاپوت و بال عقب است، قابل تشخیص هستند. فیبر کربن به کار رفته در این مدلها در بخشهای  ورودی هوای زیر سپر، هود کاپوت، اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب قابل مشاهده هستند که باعث کاهش وزن این خودروها نیز شده اند.از دیگر موارد استاندارد این نسخه می توان به صندلی‌های ریس Recaro، ترمزهای Brembo و دوختهای سرخ رنگ فرمان و صندلی‌ها اشاره کرد.
    کادیلاک CTS-V در نسخه تولید محدود و مسابقه‌ای نیز دارای یک پکیج استاندارد لوکس است که شامل تهویه مطبوع چند کاناله، آفتابگیر برقی شیشه عقب، پرده‌ شیشه های ‌جانبی عقب، گرمکن صندلی‌های عقب و خروجی 110 ولت عقب می‌شود.همچنین دو گزینه مشترک بین این دو مدل وجود دارد یکی از این موارد ضبط کننده ویدیو و اطلاعات فنی و دیگری فرمان و شیفتر های پوشیده شده از جنس چرم جیر است. ATS-V از یک پیشرانه 6 سیلندر توئین توربو به حجم 3.6 لیتر استفاده می‌کند که توان تولید حداکثر 464 اسب بخار و 603 نیوتن متر گشتاور را دارد.CTS-V نیز از یک پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری همراه با سوپر چارجر استفاده می‌کند که توان تولید 556 اسب بخار قدرت و 747 نیوتن متر گشتاور را دارا است.
    برنامه کادیلاک برای این دو مدل تولید 200 دستگاه است و قرار است در بازار آمریکای شمالی این دو محصول را به فروش برساند. کدیلاک قیمت مدل ATS-V را برای اتاق سدان 72.190 و برای اتاق کوپه 74.390 در نظر گرفته است. مدل CTS-V نیز از قیمت 105.730 دلار آغاز می شود و با توجه به امکانات سفارشی قیمت آن تغییر خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط