فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت اجرا می شود:

طرح فروش نقدی و اعتباری خودروی وانت آریسان دوگانه سوز

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح فروش نقدی و اعتباری خودروی کار وانت آریسان دوگانه سوز خبر داد.

طرح فروش نقدی و اعتباری خودروی وانت آریسان دوگانه سوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: با بهره گیری از روش های متنوع فروش به دنبال پاسخ گویی به نیاز طیف گسترده ای از مشتریان هستیم و برهمین اساس طرح فروش ویژه وانت آریسان را در دستور کار قرار داده ایم.

    وی افزود:‌ در این طرح،‌ آریسان با قیمت 26 میلیون تومان به صورت نقدی و پیش پرداخت مبلغ 8 میلیون و چهارصدهزار تومان به صورت اعتباری به فروش می رسد. در روش اعتباری امکان بازپرداخت تسهیلات از 6 تا 48 ماهه، به صورت یک تا 8 فقره چک به دلخواه مشتری پیشنهاد شده است.

    خان کرمی افزود: موعد تحویل خودرو در هر دو روش نقدی و اعتباری 30 روز تعیین شده است.

    وی تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته برای بهبود کیفیت و تقویت شاسی آریسان نظیر اضافه شدن قطعه تقویتی اسپیسر (متصل کننده اتاق بار به کابین) این خودرو، وانت کارآمد و سبک اول کشور خواهد شد.

    گفتنی است،‌ نام نویسی برای خودرو آریسان هم اکنون در کلیه نمایندگی های  مجاز ایران خودرو سراسر کشور در حال انجام است، متقاضیان می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح، علاوه بر نمایندگی به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی  Esales.ikco.ir مراجعه کنند.

    مراحل انجام کار از قبیل پیش ثبت نام، اعتبار سنجی ، واریزها و ... از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط