فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۷ (۱۲)

رونمایی هیوندایی کنا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی آمریکا

عصر خودرو- هیوندایی کنا با تنظیمات ویژه و مطابق سلیقه آمریکایی‌ها در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس معرفی شد. هیوندایی خودرویی را به نمایش گذاشت که دمدمی به نظر می‌رسد و هر روزه ارتقاء و پیشرفت‌های ویژه‌ای را می‌پذیرد.

رونمایی هیوندایی کنا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، ظاهر خارجی این خودرو تا حد زیادی بی تغییر باقی مانده است با این وجود می‌توان گفت ساختار عضلانی فشرده خودرو در کنار روکش‌های پلاستیکی در نمای جانبی و چراغ‌های غیرمعمول‌تر، استایل متفاوت‌تری را برای کنای جدید رقم زده‌اند.

هیوندایی کنای جدید براساس پلت‌فرم جدید این برند طراحی شده و توان حرکتی بیشتری را روی انواع زمین‌های جغرافیایی نشان ‌می‌دهد. خودرو همچنین فضای داخلی سخاوتمندانه و موقعیت‌های رانندگی فرمان‌پذیر را برای سرنشین و راننده رقم می‌زند. خودرو در صورت تمایل کاربران با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد.

مشتریان در آمریکا با دو انتخاب در خرید این خودرو مواجه خواهند شد. در سطح پایه کنا با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر ارائه می‌شود با گشتاور 178 نیوتن‌متر حدود 147 اسب‌بخار قدرت دارد. یک گزینه دیگر از این خودروها با موتور توربوشارژ 1.6 لیتری و با گشتاور 264 نیوتن‌متر خروجی معادل 175 اسب‌بخار تولید می‌کنند.

موتورهای 2 لیتری این خودروها با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته خودکار یا مدل‌های توربوشارژ قدرتمندتر با گیربکس‌های خودکار دوکلاچه و 7 سرعته هماهنگ خواهند شد.

هیوندایی ادعا می‌کند که کنا کاملا توسعه یافته و سامانه داینامیکی آن افزایش نشان می‌دهد. عملکرد واکنشی از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو به سامانه‌های کمکی ممانعت برخورد از جلو، نگه‌دارنده بین خطوط وسامانه روشنایی با قدرت تابش بالا نیز مجهز است.

سامانه هشدار دهنده به راننده، شناساگر نقاط کور، هشداردهنده در هنگام حرکت به عقب بخش دیگری از مجموعه ایمنی کنا جدید هیوندایی هستند.

یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی که به صورت استاندارد با اتو اندروید و کارپلی اپل هماهنگی دارد در کنسول این خودرو به کار رفته است. رانندگان روبه‌روی سر خود شاهد صفحه نمایش دیگری هستند. پدهای شارژ وایرلس نیز برای نسل جدیدی از تلفن‌های هوشمند در خودرو تعبیه شده‌اند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو