فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۷ (۸)

معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید

عصر خودرو -به نظر می رسد که نام ناتیلوس ، برای این محصول، برازنده تر از MKX باشد. بدین ترتیب برای این خودرو میان سایز شاسی بلند مدرن ۲۰۱۹، این لقب را انتخاب کردند تا به گفته مدیر ارشد فروش این کمپانی، از این پس به جای استفاده کردن از حروف از اسم برای تولیدات خود استفاده کنند و بزودی در سالهای آتی دیگر از حروف خبری خبری نخواهد بود.

معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، برای سالیان متمادی این تولید کننده خودرو بخاطر روند نامگذاری محصولاتش مورد سرزنش قرار می گرفت و تا حدی در پس زدن گروهی از مشتریان بازار خودرو نیز تاثیر گذار بوده است ، هر چند دست اندرکاران آن از این امر آگاه بودند.

به اقرار خود مسئولین، ما می دانستیم که نامگذاری در صنعت خودرو چقدر اهمیت دارد زیرا که مردم عاشق این اسم ها می شوند و بارها  بحث و گفت‌وگو در این رابطه بین مدیران وجود داشته است. به اعتقاد برخی حتی نوع ترتیب این حروف از قاعده و اصول معینی پیروی نمی کرده و همواره  نامفهوم بوده است.

زمان عرضه به بازار این خودرو مدرن با ستون های جلو و جلو پنجره اسپرت بهار سال 2019 پیش بینی شده است. ناتیلوس 2019 مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی 12.3 اینچی است و فضای بسیار مناسب تری در مرکز کنسول دارا خواهد بود، همچنین صندلی های برقی با قابلیت تنظیم 22 موقعیته و سیستم صوتی پیشرفته با انتخاب بین 13 تا 19 اسپیکر و همچنین سانروف پاناروما از دیگر امکانات این خودرو می باشند.

لینکلن در این تولید جدید تغییراتی بر روی صندلی ها صورت داده بطوریکه فضای بیشتری برای پا و سر و گردن سرنشینان مهیا باشد و صندلی های پشت نیز با فشردن دکمه ای به آسانی خوابیده می شوند و برخلاف مدل فورد EDGE ، خبری از سه ردیف صندلی در این محصول نیست.

از جمله تجهیزات امنیتی این خودرو می توان به سیستم پیشگیری تصادف با حفظ فاصله، مانیتور نقطه کور، سنسور هشدار خروج از خط اشاره کرد. سیستم تعبیه شده گریز فرمان با بکار گیری دوربین ها و درگیری تکنولوژی عدم تصادف پشت خودرو، کمک می کند تا فرمان عکس العمل تهاجمی تر برای دوری از حادثه داشته باشد، در ضمن ترمز اضطراری نیز برای ناتیلوس در نظر گرفته شده است.

ناتیلوس دارای یک پیشرانه 2 لیتری با 245 اسب بخار و در مدلی دیگر با پیشرانه 2.7 لیتری توربو شارژ، دارای 335 اسب بخار است ولی بجای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در آن از یک گیربکس جدید 8 سرعته ژنرال موتورز استفاده شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو