فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۱۱۰)

کولئوس و تلیسمان، تاج پادشاهی خودروهای وارداتی را بر سر گذاشتند؛ ملاقات با پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در غرفه نگین خودرو

عصر خودرو- بر اساس آمار منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان خودرو، رنو در نیمه نخست سال توانسته ۳۱درصد از سهم بازار خودروهای وارداتی را در اختیار بگیرد و به این ترتیب رتبه نخست این بازار را در اختیار دارد. این مسئله نشان از استقبال گسترده علاقه‌مندان به محصولات این شرکت است و پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

کولئوس و تلیسمان، تاج پادشاهی خودروهای وارداتی را بر سر گذاشتند؛ ملاقات با پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در غرفه نگین خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در میان محصولات عرضه شده از سوی رنو در ایران، دو خودرو کولئوس و تلیسمان به ترتیب رتبه‌های نخست و دوم بازار خودروهای وارداتی را در اختیار دارند. در این میان کولئوس با واردات 4500 دستگاه و تلیسمان با واردات 3430 دستگاه، بیشترین اقبال را در بازار خودروهای وارداتی از آن خود کرده‌اند و به این ترتیب توانستند به سلطنت کره‌ای‌ها در این بخش از بازار پایان دهند.

    نگین خودرو در کنار نسل جدید مگان و البته رنو داستر، در دومین نمایشگاه خودرو تهران هر دو خودرو کولئوس و تلیسمان را عرضه کرده است تا به این ترتیب پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در زیر یک سقف در غرفه رنو حاضر باشند.

    هردوی این خودروها از سبک جدید طراحی رنو بهره می‌برند و با حضور مگان در کنار آن‌ها، خانواده این سبک طراحی هرروز کامل‌تر هم می‌شود. این سبک طراحی، چهره‌ای کاملا جدید از رنو به نمایش گذاشته است اما این همه جذابیت‌های کولئوس و تلیسمان نیست چراکه این دو خودرو در زمینه فناوری و امکانات هم گام‌های بلندی برداشته‌اند. در کنار این‌ها، هر دو خودرو و به‌ویژه تلیسمان در بخش‌های فنی هم شاهد تغییرات مهمی بوده‌اند. تلیسمان با موتور 1.6 لیتری و البته به لطف بهره‌گیری از توربوشارژر می‌تواند 190 اسب بخار قدرت تولید کند که حتی بیش از موتورهای 2.4 لیتری بازار است. این موتور می‌تواند ترکیبی از قدرت بالا و مصرف سوخت اقتصادی را ارائه کند و وقتی به گیربکس دو کلاچه رنو متصل می‌شود، تلیسمان را به یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای کلاس خود بدل می‌کند.

    با همه این‌ها بی‌دلیل نیست تلیسمان و کولئوس در صدر پرفروش‌ترین خودروهای بازار وارداتی جای گرفته‌اند و می‌توان پیش‌بینی کرد این روند با باز شدن سامانه ثبت سفارش و آغاز ورود خودروها به کشور بار دیگر ادامه یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم