فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی «عصرخودرو»

تانک ۲۰۱۸ رضوانی؛ شبیه به یک نفربر زرهی!

عصر خودرو- رضوانی با Beast و بعد از آن، Beast Alfa خیلی خوب توانست نگاه‌ها را معطوف به خود کند و حال، زمان آن رسیده تا با ورود به بخشی محبوب تر از بازار، یعنی قلمرو شاسی‌بلند ها، بیشتر و بیشتر در کانون توجهات باشد.

تانک ۲۰۱۸ رضوانی؛ شبیه به یک نفربر زرهی!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این اتفاق با Tank خواهد افتاد؛ شاسی‌بلندی پرهیبتی که مشخصا نام خود را از تناسبات تنومند شبیه به خودرو های نظامی خود گرفته است. در واقع برخلاف بیست و بیست آلفا که به فراخور کلاس خود، دارای پیکره ای با سطوح نرم و دینامیک هستند، آنچه که به Tank هویت بخشیده، برداشتی کاملا اغراق شده از تناسبات جعبه ای و قد کشیده یک شاسی‌بلند است که در ترکیب با بازی بی‌مهابا با سطوح ورم کرده و شکست خورده، ژستی شبیه به یک نفربر زرهی از آینده نسبتا دور را تداعی می کند. و متناسب با این تناسبات پر هیبت، پیشرانه V8 حجیمی برای Tank در نظر گرفته شده که با حجم 6.4 لیتر، 500 اسب‌بخار قدرت و 583 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه برای این هیولای آماده برای رزم تولید می کند.
    با وجود این خوی بیابانی و خشن، Tank می تواند ارائه دهنده کابینی لوکس باشد چراکه رضوانی پکیج آپشنالی برای آن در نظر گرفته که شامل پوشش چرم صندلی ها و پوشش چرم مخمل‌نمای سقف می شود. در ضمن، سیستم نمایش اطلاعات ضروری در محدوده دید راننده (هدآپ‌دیسپلی) و نمایشگر 7.9 اینچ با قابلیت پشتیبانی Google Maps، پاندورا، استیچر و .. نیز برای آن در نظر گرفته شده اما جزئیات اصلی را باید در لیست امکانات فنی آن جستجو کرد؛ رضوانی برای خلق یک شاسی‌بلند به واقع آفرود، بصورت استاندارد Tank را بر روی محور های Dynatrac ProRock 44/60 با قفل دیفرانسیل الکترونیک و فنربندی متشکل از کیت لیفت 152 میلیمتری سوار کرده است. البته هیبت اصلی را تایر های 37 اینچی کاملا بیرون زده از ابعاد تنه به Tank می دهند.
    با تمام اینها، شاید برچسب قیمت 178 هزار دلاری که در صورت زدن تیک آپشن هایی نظیر پکیج زرهی، به مراتب فراتر از اینها نیز خواهد بود، به پاشنه آشیلی برای Rezvani Tank تبدیل شود.

    نویسنده: مجید رقیبی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو