فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۸۴)

مدیر بازاریابی چری : بسته بودن ثبت سفارش حضور برند های معتبر را کمرنگ کرد

عصر خودرو- نمایشگاه امسال با حضور پررنگ خودروهای چینی در حال برگذاری است و می توان گفت امسال برندهای چینی و بعد فرانسوی بازیگران اصلی نمایشگاه خودرو شهر آفتاب هستند و حضور قدرتمندی دارند.

مدیر بازاریابی چری : بسته بودن ثبت سفارش حضور برند های معتبر را کمرنگ کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیر بازاریابی چری با بیان این مطلب گفت: دومین نمایشگاه خودرو تهران به علت بسته بودن ثبت سفارش برای شرکت‌ها مشکلاتی را به وجود آورد که باعث شد بسیاری از برندهای معتبر در این نمایشگاه غایب باشند، اما در بحث نظم برگزاری و غرفه سازی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است.
    بابک صدرایی در خصوص محصول جدید این شرکت افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار از آریزو 5 برقی رونمایی کردیم و منتظر هستیم تا دولت زیرساختهای تولید و عرضه خودروهای برقی را فراهم و حمایت خود را از این محصول اعلام کند تا در سالهای بعد شاهد حضور محصولات برقی در کشور باشیم.
    او در ادامه گفت: دیگر محصولات جدید ما تیگو7 و آریزو5 توربو که اخیرا رونمایی شده است با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. با ارائه این دو محصول در حال حاضر سبد محصولات چری از تنوع بالایی برخوردار شده است تا خریداران بتوانند با توجه به نیاز خود محصول موردنظر را خریداری کنند.
    مدیر بازاریابی چری در خصوص شرایط فروش محصولات چری نیز گفت: در نمایشگاه شرایط فروش ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که در سایت شرکت موجود است.به طور مثال خریداران می توانند خودرو تیگو 5 اکسلنت را با پیش پرداخت 36 میلیون و 589 هزار تومان در بازه های پرداخت 12،‌ 18، 24، 30 و 36 ماهه به صورت منعطف خریداری کنند.
    کفتنی است چری در دومین نمایشگاه خودرو تهران حضور پررنگی داشته و با دست پر به این نمایشگاه آمده است. این شرکت تمام محصولات خود  از قبیل تیگو7،تیگو5،X22،X33،آریزو5،آریزو5 توربو و آریزو5 برقی را در معرض نمایش گذاشته و شرایط فروش ویژه‌ای را برای نمایشگاه در نظر گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو