فونیکسریمکسبهتام

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای دو استان‌

عصر خودرو- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و مه گرفتگی در محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای دو استان‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که در اکثر محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین در محورهای یاسوج-بابا میدان و یاسوج-سپیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

    سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند و ترافیک روان در آنها جریان دارد.

    برخی از محورهای مواصلاتی مسدود هستند که جزئیات آنها به شرح زیر است :

    1- محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان

    2- محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز

    3- محور(سیرجان –حاجی آباد) در استان هرمزگان, ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر 60الی 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

    4- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استان‌های شرق تهران و مازندران تا 30 آذر ماه همه روزه به صورت 24ساعته و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم)انجام خواهدشد.

    5-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.

    برخی از محورهایی که محدودیت ترافیکی دارند نیز به شرح زیر است:

    1-استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75) تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(از ساعت08:00 الی 17:00) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 08:00الی 12:00)-عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک.

    2- استان قزوین(محورقدیم قزوین- لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72) تا 15 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وسه‌‍شنبه (از ساعت 08:00الی 18:00) و روزهای چهارشنبه (ازساعت 08:00 الی 12:00)- عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبورترافیک

    3- غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل 15تا48)تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 08:00 الی 18:00) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت 08:00 الی 14:00)-عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک

    4- در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج- چالوس )تا 23 آذر ماه در  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هرهفته جهت انجام عملیات را ه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 الی 05:00 بامداد روز بعد مسدود می‌گردد. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.

    5- استان قزوین آزادراه(قزوین-کرج کیلومتر یک تا3 ) تا 14 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17:00 و روز چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 هرهفته به جز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.

    6- در استان سمنان محور گرمسار شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه تا 30 آذر ماه از ساعت 07:00 الی 17:00 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

    7- در استان البرز محور آزادراه کرج-قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در  10 آذر در محدوده امام زاده طاهر و 24 آذر در محدوده شرکت سویا از ساعت 06:00 الی 11:00 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو