فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل آپکو خبر داد:

نصب قطعات آپشن به صورت دانش بنیان با حفظ کیفیت را در دستور کار قرار داده ایم

عصر خودرو-کیوان وزیری مدیر عامل شرکت آپکو گفت : درجهت رضایت مشتریان ایران خودرو نصب قطعات آپشن به صورت دانش بنیان با حفظ کیفیت را در دستور کار قرار داده ایم

نصب قطعات آپشن به صورت دانش بنیان با حفظ کیفیت را در دستور کار قرار داده ایم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در خلال برگزاری گردهمایی خودروهای پژو در محل دائمی شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)

    کیوان وزیری مدیر عامل شرکت آپکو گفت:هدف آپکو در گام نخست ایمنی برای مشتریان محصولات ایران خودرو است وکسب سهم بازار آپشن خودرو است.
    وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ٣٥ تا 40 درصد آپشن قطعات ایران خودرو در اختیار آپکو است که اقدامات این سهم بازار برنامه ریزی شده ودر حال اجرا است.
    ایشان تاکید کرد: نصب قطعات آپشن کاملا به صورت دانش بنیان با حفظ کیفیت محصول صورت می گیرد وبا توجه به برنامه ریزی ٣ و٥ سال شرکت تلاش می کنیم به امید خدا تمامی خودروهای کشور را با آپشن های آپکو پوشش دهیم که آپشن تیون موتور هم  یکی از این برنامه ها است.
    وزیری در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: در حال حاضر از 700 هزار خودر تولید ایران خودرو 200 هزار آن آپشن شده وهدف این  است که این تعداد را به بالاترین سطح آن برسانیم واین بازار را به صورت انحصاری در اختیار داشته باشیم.
    مدیر عامل آپکو گفت: با توافقی که با آقای معتمد مدیرعامل ایکاپ انجام شده (که در این گردهمایی هم حضور داشتند )کلیه آپشن محصولات ایکاپ که شامل خودروهای پژو می شود به صورت انحصاری در اختیار آپکو قرار می گیرد.
    و تمام قطعات آپشن ها به صورت اصلی با گارانتی وخدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود.
    کیوان وزیری در بحث صادرات که با آمدن وی رونق خوبی گرفته افزود: اهداف ما در بحث صادرات با انعقاد قرارداد٣هزار دستگاه پژو پارس در عراق  کاملا رضایت بخش بود .همچنین قرارداد تولید خودروهای دوگانه سوز سمند سورن نیز با پلیس ارمنستان بسته شده است.
    وزیری در بخش پایانی با اشاره به نشان دادن قدرت آپکو در راستای اهداف ایران خودرو گفت :یکی دیگر از اهداف اصلی مجموعه تحقق اقتصاد مقاومتی وهمچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور وارزآوری و اشتغالزایی برای جوانان متخصص وبا دانش کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو