فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

یک طرفه شدن چالوس از ساعت ۱۷

مه‌گرفتگی در محورهای اردبیل و خراسان رضوی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در برخی محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد و گفت:‌ در برخی محورهای مازندران باران می‌بارد و در برخی محورهای اردبیل و خراسان رضوی نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید اعلام شده است.

یک طرفه شدن چالوس از ساعت ۱۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور،‌ اظهار داشت:‌ در حال حاضر در محور بانه ـ‌ سقز در استان کردستان و محورهای جلفا ـ‌ مرند ـ مرند ـ تبریز در استان آذربایجان شرقی بارش برف جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای پیرانشهر، ارومیه، سلماس و ماکو ـ خوی در آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

    وی به بارش باران در محورهای نور، کناره، آمل و بابلسر در استان مازندران اشاره و اعلام کرد: در محورهای اردبیل ـ آستارا و رزی ـ گرمی در استان اردبیل و همچنین محور مشهد ـ کلات در خراسان رضوی مه‌گرفتگی و کاهش دید اعلام شده است.

    سرهنگ رحمانی به یک طرفه شدن محور چالوس طبق روال جمعه‌ها اشاره کرد و گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 امروز جمعه 3 آذر از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط